דיגיטל וטק

מהפכה בחדרי הכושר: מהיום תוכלו להתאמן מול הולוגרמה תלת מימד

שת"פ ראשון מסוגו בין רשת מועדוני הולמס פלייס וחברת Eyefeelit מאפשר להציע אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד בגודל טבעי במועדוני הקבוצה
מערכת ice | 
הולמס פלייס (צילום פייסבוק/Holmes Place)
קבוצת הולמס פלייס יצאה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Eyefeelit במסגרתו תציע באמצעות הולוגרמות תלת מימד בגודל טבעי במועדוני הקבוצה, אימונים אישיים מיוחדים בחינם.
טכנולוגיית ה-Phygital Communication המהפכנית של Eyefeelit מאפשרת לייצר חווית כושר ייחודית באמצעות תקשורת פיזיטלית המשלבת את הכוח של תקשורת פיזית ודיגיטלית. היא מייצרת ומשדרת הולוגרמות תלת מימד של אדם או של כל אובייקט מכל מקום לכל יעד ברחבי העולם, ומאפשרת לתקשר זה עם זה בדרך ייחודית.

במסגרת המהלך, תוצב הולוגרמה של מאמנת הכושר הבכירה של הולמס פלייס, תאיר ליסאוור, בהולמס פלייס כפר סבא ותציע בחינם לחברי המועדון micro training – אימונים קצרים של כ-5 דקות אפקטיביות במיוחד לחלק גוף עליון/תחתון/פול באדי ועוד.

צילום: הולמס פלייס
בנוסף, הולוגרמה של אבי נוסבאום, הפרזנטור של הולמס פלייס, תוצב בקניון גבעתיים ובה נוסבאום יזמין את מבקרי הקניון להגיע למועדון המחודש שהושק לאחרונה בקניון.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס מסרה: "חרטנו על דגלנו לייצר כל העת לחברי המועדונים שלנו את חוויית הכושר האולטימטיבית וזה אומר גם דרך חידושים טכנולוגיים. שיתוף הפעולה עם חברת Eyefeelit מאפשר לנו להציע לחברי המועדונים שלנו אימונים אישיים ללא עלות נוספת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של הולגרמות תלת מימד בגודל טבעי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה