תרבות ופנאי

קובי פרץ משיב אש: "בהמות וחלאות, להשמיד את עזה והאג"

הזמר שידוע באמרות השנויות במחלוקות שלו, כמו: "שיישרף לכם הכפר, שעזה תימחק", פרסם לאחרונה פוסט (שהוסר ע"י אינסטגרם) ובו קרא שוב להשמיד את עזה. בהמשך הוא שיתף אותו בסטורי, וקרא גם להשמדת בית הדין לצדק בהאג: "חלאות אנטישמיות"
מערכת ice |  1
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)
שמו של הזמר קובי פרץ עלה לכותרות בתקופה האחרונה לאחר שפורסמו סרטונים שלו בהם הוא שר לחיילים: "שיישרף להם כפר, שעזה תימחק", לצד זמרים נוספים שתמכו באמרות אלו. בהמשך התברר כי חלק מהטענות של דרום אפריקה, במהלך תביעתה נגד ישראל להאג, היו הקריאות הללו כנגד תושבי עזה והפלסטינים. הזמר שיתף לאחרונה פוסט (שהוסר על ידי אינסטגרם) הממשיך באותו קו אלים, ואף קרא בהמשך להשמיד את בית המשפט בהאג.
הזמר המפורסם שיתף: "למחוק, להשמיד, שלא יישאר זכר מהמקום הזה שנקרא עזה. לא הומניטרי ולא נעליים, אפס סבלנות וסובלנות כלפי החיות הבהמות והחלאות שנמצאים בעזה, לא לשכוח – ילד בן 6 או 10 בעתיד יהיה שם גם מחבל". כמו כן, הוא הוסיף: "כל מי שמתנגד או חושב אחרת הוא תומך טרור ובעד העזתים והמחבלים שנמצאים שם".

צילום מסך מתוך הסטורי של קובי פרץ
היום (ראשון), פרץ שיתף כי הפוסט הוסר, אך הוא פרסם אותו מחדש בסטורי ולאחר מכן כתב: "תודה לעוקרי ועוכרי ישראל שיושבים שם באינסטגרם. אבל לא יעזור לאף אחד בעולם, לא האג שהיה מלך עמלק אחרון בסוף כולכם תיעלמו מהעולם ורק העם הנבחר ישאר כאן לנצח״. הוא גם קרא להשמדת בית הדין לצדק בהאג: "האג עם נעליים, לדרוך עליכם שם אחד אחד, חלאות אנטישמיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולמה אתם מפרסמים את הדברים שלו? הפרסום של הדברים שלו רק
    אורח 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאוייבים שלנו.
    סגור