תרבות ופנאי

"רציתי שגל גדות תשחק בתפקיד הראשי" - כוכבת הוליווד חושפת

מרגו רובי, השחקנת הראשית בסרט המצליח "ברבי", שגרך הכנסות של יותר ממיליארד דולר, חשפה בריאיון כי היא "רצתה שגדל גדות תשחק את התפקיד הראשי", ורק לאחר שגדות סירבה - היא קיבלה את התפקיד המרגש
מערכת ice | 
גל גדות (צילום Gage Skidmore from wikipedia)
אחד הסרטים המצליחים שיצאו בתקופה האחרונה הוא "ברבי", שבוים על ידי גרטה גרוויג, ובו שיחקה בתפקיד הראשי השחקנית האוסטרלית מרגו רובי. בריאיון שנערך לאחרונה, חשפה הכוכבת  כי היא סימנה את גל גדות כשחקנית המתאימה ביותר לסרט, ולא רק בתור משתתפת – אלא ממש בתפקידה של הדמות הראשית, אותה לבסוף רובי גילמה בעצמה.
"רציתי שגל גדות תשחק את התפקיד הראשי בסרט "ברבי", לא חשבתי שאני מתאימה", אמרה רובי. בהמשך היא חשפה כי היא הייתה בטוחה שגדות היא המתאימה ביותר לתפקיד הראשי, ורק אחרי שזו סירבה, מפיקת הסרט המצליח, גרוויג, שכנעה את רובי שהיא זו שצריכה לגלם את הדמות הראשית.
הסרט שגרף הכנסות של יותר ממיליארד דולר, קיבל גם תגובות מעורבות למדי מהקהל. מנכ"ל רשת X, אילון מאסק, צייץ: "אם אתה עושה צ'ייסר בכל פעם שברבי אומרת את המילה 'פטריארכיה', תתעלף עד שהסרט יסתיים". העיתונאי היהודי- הפופולרי בן שפירו, העלה למיליוני עוקביו סרטון  בו כינה את הסרט "זבל בוער" וטען שהוא "נועד להפריד בין גברים לנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה