תרבות ופנאי

הפרויקט החדש של ניב סולטן ומאור שוויצר: זה הסרט בו ישחקו יחד

בחורים טובים 2: השחקנית ניב סולטן לוהקה לשחק בסרט הדרמה הקולנועי של הבמאי ארז תדמור, אשר נוגע בנושא מוסד השידוכים בחברה החרדית בישראל. בין השחקנים בקאסט, תשחק סולטן גם לצד בעלה, מאור שוויצר שמגלם את דמותו של ברוך אוירבך

מערכת ice | 
ניב סולטן (צילום יחצ)
מרגש: השחקנית ניב סולטן לוהקה לסרט השני של "בחורים טובים", שם תגלם את השידוך של ברוך, אותו מגלם בעלה לחיים, מאור שוויצר. אתמול (שני), הודה בהתרגשותו מהעבודה לצד אשתו.
בפוסט בפייסבוק הוא כתב: "שבע שנים אחרי הפרויקט האחרון שעשינו יחד וגרם לנו להפוך לבעל ואישה, סוף סוף חוזרים לצלם יחד". בנוסף לשוויצר, סולטן תשחק לצד השחקנים האהובים ליאנה עיון, עמית רהב, עירית קפלן ועוד. צילומי הסרט יתחילו בחודש הבא.
הסרט "בחורים טובים" בהפקת יקי רייסנר (רייסדור הפקות) ומשה אדרי (יונטייד), יצא לפני כשנה ונחשב לסרט הנצפה בישראל לשנת 2022. העלילה מגוללת את סיפורו של מוטי ברנשטיין, בחור ישיבה הנחשב לעילוי גדול ובן למשפחה אשכנזית מיוחסת, מגיע לתקופה בה עליו להתחיל לצאת לשידוכים.
כמי שנחשב לשידוך הנחשק והרצוי ביותר במגזר החרדי, מוטי מתחיל להיפגש עם מיטב בנות המגזר בישראל ומחוצה לה. במקביל, אביה של נחמי עזיזה-ביטון, חברה טובה של אחות של מוטי, מאלץ אותה להיפגש עם אשכנזים בלבד, גם אם יש בהם פגמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה