תרבות ופנאי

נועה קירל ממשיכה לרגש: אלו המתנות שחילקה לילדי העוטף

במסגרת מפגש שערכה עם ילדי עוטף עזה, הזמרת נועה קירל ניהלה שיח על התחושות המורכבות בעקבות המלחמה ואף העניקה מתנות. מה הן המתנות שחולקו לילדי העוטף?
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
בימים אלו, מוסיקאים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומסייעים לאזרחי ישראל הזקוקים לסיוע ותמיכה, החל ממשפחות החטופים, חיילי צה"ל ועד לילדי העוטף שנאלצו להיחשף למראות הקשים של ה-7 באוקטובר. הזמרת נועה קירל, נפגשה היום (רביעי) עם ילדי עוטף עזה במועדון הגריי אשר ממוקם בתל אביב.

בעת המפגש שערכה עמם, קירל ניהלה שיח עם ילדי העוטף על תחושותיהם לאור המלחמה הנוכחית ואף חילקה להם מתנות שונות. אותן מתנות שחולקו לילדי העוטף היו חולצות ופריטים אחרים אשר נותרו מהמופע האחרון שערכה בפארק הירקון. לצד כל אלו, הזמרת הופיעה בפני הילדים וביצעה את שיריה האהובים. 
 


כזכור, בחודש נובמבר האחרון הודיעה קירל כי כל ההכנסות ממבצע המכירות שנערך במסגרת הופעותיה בפארק הירקון, ייתרמו לילדי עוטף עזה. עוד ציינה קירל, כי מאות פריטים ייתרמו גם לתושבי העוטף שנאצלו להתפנות מבתיהם בעקבות המלחמה.
אותה תרומה שקידמה קירל, נעשתה בשיתוף הפקת המופע בפארק הירקון וחברת "מרץ' 972". בין הפריטים שנרכשו במסגרת מבצע המכירות: כובעים, חולצות, פאוץ', תיקים  ומוצרים נוספים.

(קרדיט: יח"צ)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממת
    ** 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד??
    סגור