תרבות ופנאי

נועה קירל למען ילדי העוטף: 100% מהכנסות המרצ'נדייז' ייתרמו

המלחמה הנוכחית רותמת אליה עוד ועוד אמנים ומשפיענים במחוות ותרומות מרגשות עבור תושבי עוטף עזה. נועה קירל הכריזה היום על מבצע מכירות של כל המרצ'נדייז' שנותר מהמופעים שקיימה בפארק הירקון. כל ההכנסות ייתרמו לילדי עוטף עזה 
מערכת ice | 
נועה קירל במסר מאיים לחמאס (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מלחמת חרבות ברזל מגייסת עוד ועוד אמנים ומשפיענים אשר נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים במגוון זירות על מנת לתמוך בנפגעי המלחמה. בין המפורסמים אשר גייסו את עצמם עבור תושבי עוטף עזה היא הזמרת נועה קירל אשר יצאה במבצע מכירות של כל המרצ'נדייז' שנשאר מהמופעים האחרונים שקיימה בפארק הירקון.
100% מההכנסות ייתרמו לילדי עוטף עזה. מלבד זאת, מאות מוצרים מהמרצ'נדייז' ייתרמו לתושבי העוטף שפונו מביתם במתנה. אותה תרומה למען ילדי עוטף עזה נעשית בשיתוף הפקת המופע בפארק הירקון וחברת מרץ' 972. בין מוצרי המרצ'נדייז' שניתן לרכוש: כובעים, חולצות, פאוץ', תיקים ועוד.
מלבד אותן תרומות למען תושבי עוטף עזה, בימים אלו קירל פועלת בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות ומקפידה להפיץ סרטונים המציגים את החטופים והחטופות אשר מוחזקים בעזה ושנחטפו על ידי ארגון הטרור הרצחני 'חמאס'. בנוסף לכך, מקפידה קירל לנצל את מעמדה הבינלאומי ובסרטון הסברה באנגלית היא מתארת את הטבח הנורא שאירע ב-7 באוקטובר באותה שבת שחורה.
כזכור, ביום השלישי למלחמה, קירל הוזמנה לשיר את "התקווה" במסגרת כנס הזדהות ותמיכה במשפחות הנרצחים והחטופים במלחמת 'חרבות ברזל', לצד השגריר גלעד ארדן, שגרירי המדינות החברות במועצת הביטחון, ושגרירים ודיפלומטים בכירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה