תרבות ופנאי

נטע ברזילי נשברת בדמעות: "אני צועקת, זה לא אמיתי"

הזמרת זוכת האירוויזיון מבכה את מותו הטראגי של יותם חיים, מוזיקאי שהכירה אישית לאחר שאחיו, תובל, מתופף לצדה בהופעות
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום ערן לוי)
הזמרת נטע ברזילי, שמאז זכייתה באירוויזיון 2018 צברה קהל בינלאומי ענק ויש לה 491 אלף עוקבים באינסטגרם, משתפת פוסטים רבים אודות המלחמה, אך מאז אתמול (שישי), עם היוודע דבר מותו הטראגי של יותם חיים ז"ל שהיה חטוף בעזה, היא מתקשה להתאושש.
הזמרת הכירה אישית את יותם ז"ל אשר אחיו, תובל, מתופף לצידה בהופעות. אמש שיתפה בסטורי באינסטגרם: "אני לא מאמינה. כמה כאב אפשר להחזיק, אני צועקת. זה לא אמיתי".

צילום מסך מאינסטגרם
לפני כחודש, כאשר חידשה את השיר "נערי שובה אליי" של מרגלית צנעני, סיפרה נטע ברזילי: ״תובל ליווה אותי באינספור הופעות ברחבי העולם, והוא חלק מהמשפחה המוסיקלית שלי. כשנודע לנו על אחיו יותם, התכנסנו אצלו בבית אחרי ימים מורטי עצבים לניגון של תקווה, והתחלתי לזמזם את השיר הזה. אמו איריס התפרקה למשמע המילים שמקבלות משמעות שונה לחלוטין. מאז השביעי באוקטובר אני מנסה לגשש את הדרך אל האור בחושך כמעט מוחלט, כל מי שלקח חלק בפרויקט הוא מהמוכשרים והמדהימים שיש לנו בארץ, והיה לי הכבוד לנסות להדליק איתם אור. מקדישה את השיר לכל החטופים הנמצאים בחושך מוחלט".

יתום חיים ז"ל, שלצד אהבתו למוזיקה שיחק גם בקבוצת הכדורסל של הפועל אשכול. הוא נחטף מכפר עזה ב-7 באוקטובר ואתמול (שישי) נהרג בשוגג מירי צה"ל בשג'אעיה. באותה שבת שחורה בה נחטף היה אמור לנגן בפסטיבל מטאל בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה