תרבות ופנאי

מרגש: עידן רייכל מעניק דרגות קצונה באתר הטבח בכפר עזה | צפו

הזמר עידן רייכל פרסם סרטון בחשבון הטיק טוק שלו, בו הוא מעניק דרגות סרן לסגן מיה בנטוויץ'. לצד הסרטון שפרסם, כתב רייכל לעוקביו: "הקצינה מעוררת ההשראה הזו, בדברים מרגשים מול ביתם של לילי ורז איתמרי מכפר עזה, שנרצחו בביתם"

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
היום (ראשון), פרסם הזמר עידן רייכל סרטון בחשבון הטיק טוק שלו, שבו נצפה מעניק לסגן מיה בנטוויץ' דרגות סרן. רייכל התרגש בעת המעמד, וכתב לעוקביו ברשת החברתית על הענקת הדרגה: "נפל בחלקי הכבוד להעניק דרגות סרן, לסגן מיה בנטוויץ׳. הקצינה מעוררת ההשראה הזו, בדברים מרגשים מול ביתם של לילי ורז איתמרי מכפר עזה, שנרצחו בביתם".
מלבד זאת, רייכל בירך את עם ישראל לכבוד חג החנוכה הנחגג בימים מורכבים אלו: "חג חנוכה מביא לנו אור מתוך חושך גדול, וגם ניסים גדולים וקטנים. בראש מורם. שיעבור עלינו חג חנוכה עוצמתי ומאחד".
בסרטון, נאמה סגן בנטוויץ' בפני הנוכחים ואמרה: "כשאמרו לי שאני זכאית, לדרגת הסרן, אז ממש ביקשתי מליעד שאין מקום שאני יותר רוצה לקבל את ההענקה מאשר פה, מול הבית של ההורים של רז. אני אוהבת את המדינה שלי, אני אוהבת את הצבא שלנו, ושירתי בצבא כמעט חמש שנים ולא חשבתי שאני אחזור להיות על מדים. אבל ביום שהתחילה המלחמה והבנתי שזה מה שקורה, אין שום מקום אחר שאני רואה את עצמי נמצאת בו".

עוד ציינה בגן מיה בנטוויץ': "על הדרגות כתבתי את התאריך של ה-7.10.2023 את השמות של ההורים של רז, לילי ורם, עם לבבות כדי שהם מעכשיו תמיד יהיו איתי ואיתנו ושננציח אותם ואת כל מי שלא זכו להיות פה איתנו היום. וגם את הציטוט 'הפרחים ימשיכו לפרוח'. אני חושבת שבתוך כל החרא, יש כל כך הרבה אור וכל כך הרבה טוב ואני באמת מרגישה זכות ענקית להיות פה".
 
@idanraichelofficial

נפל בחלקי הכבוד להעניק דרגות סרן , לסגן מיה בנטוויץ׳. הקצינה מעוררת ההשראה הזו, בדברים מרגשים מול ביתם של לילי ורז איתמרי מכפר עזה, שנרצחו בביתם. חג חנוכה מביא לנו אור מתוך חושך גדול, וגם ניסים גדולים וקטנים. בראש מורם. שיעבור עלינו חג חנוכה עוצמתי ומאחד.

♬ Emotional - Bang Nono
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה