תרבות ופנאי

עידן רייכל: "להכריז על נציגת הצלב האדום בישראל 'פרסונה נון גרטה'"

הזמר עידן רייכל בביקורת חריפה על הצלב האדום: "הצלב האדום מתפקדים עבורנו בעצם רק כשירות הסעות למשוחררים בלבד, בין החמאס למעבר רפיח"

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום יחצ קשת12)
זה לא סוד שהארגון הבינלאומי "הצלב האדום" "זוכה" לביקורות שליליות בשל סירובו להעניק טיפול רפואי לחטופים והחטופות אשר מוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. היום (שני), הזמר עידן רייכל יצא נגד הצלב האדום בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב בין היתר: "לא נראה שהצלב האדום עושים משהו למען ישראל, ולמען החטופים שלנו בעזה".
 כאמור, היום תקף רייכל את "הצלב האדום" בחשבון האינסגרם שלו וכתב: "אחרי כל כך הרבה שבועות – האם אפשר כבר לצאת בהכרזה מאוחדת ומשותפת של השמאל, הימין והמרכז - ולהכריז על נציגת הצלב האדום בישראל "פרסונה נון גרטה" (אישיות בלתי רצויה בישראל) לפחות עד סוף הלחימה והחזרתו של עד אחרון החטופים?".
עוד הוסיף רייכל כי "לא נראה שהצלב האדום עושים משהו למען ישראל, ולמען החטופים שלנו בעזה, החפים מכל פשע אשר נחטפו בניגוד לכל חוק בינלאומי, ובעצם חטיפתם – הם קורבנות של פשעי מלחמה".
רייכל המשיך לתקוף את הארגון הבינלאומי: "הצלב האדום מתפקדים עבורנו בעצם רק כשירות הסעות למשוחררים בלבד, בין החמאס למעבר רפיח. בין לבין מעזים לבקר אותנו על תנאי המאסר של המחבלים שפשעו, נתפסו, נשפטו, הורשעו, נכלאו, זוכים לטיפולים, לעורכי דין ועוד מעזים לשבות רעב כשמשהו לא נראה להם. נראה שהצלב אדום מבושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה