תרבות ופנאי

גלית גוטמן, שירלי בוגנים ושיר אלמליח בקמפיין למען החטופים

מותג הביגוד המפורסם comme il faut, יצא בקמפיין מיוחד למען החזרת החטופים כאשר 20 דוגמניות מפורסמות מובילות אותו. סיביל גולדפיינר בעלת המותג: "המסר העיקרי היה קריאה לסולידריות של עולם האופנה הבינלאומי" 
מערכת ice | 
גלית גוטמן (צילום מסך קשת 12)
אמנים ומשפיענים רבים נרתמים בימים אלו למאמץ המלחמתי בין היתר בהסברה ישראלית ובהעלאת המודעות לאירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. חברת הביגוד הישראלית 'comme il faut' יצאה בקמפיין מיוחד למען החזרת החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. הדוגמניות אשר נרתמו לאותו קמפיין הן שיר אלמליח, גלית גוטמן, ריף נאמן, טיילור מלקוב ונוספות.
מותג הביגוד המפורסם comme il faut נרתם אף הוא למאבקן של משפחות החטופים וערך היום קמפיין מיוחד הקורא להחזרתם. חברת הביגוד דאגה להעלות תמונות וסרטונים רבים המציגים את הקמפיין בו צולמו 20 דוגמניות רבות עם חולצות שחורות עליהן כתוב "תחזירו אותם הביתה" הן בשפה האנגלית, הן בשפה הערבית וכמובן בשפה העברית. תעשיית האופנה המקומית פונה לאופנה העולמית להעלאת המודעות בנוגע להשבת החטופים. מאחורי היוזמה, עומדת אשת האופנה הוותיקה סיביל גולדפיינר.
חברת הביגוד הידועה comme il faut פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם בו נכתב: "מהבוקר מגיעות אלינו לסטודיו בנמל דוגמניות ליום צילום שכל מטרתו היא צעקה דחופה להשבת החטופים ביום קריטי זה". במכתב פתוח של אותה תעשיית אופנה מקומית, מספרת סיביל גולדפיינר על הקמפיין להחזרת החטופים: "המסר העיקרי היה קריאה לסולידריות של עולם האופנה הבינלאומי. מתוך הבנה שזה כוח שיש לו השפעה בינלאומי בקריאה לשחרור החטופים. כוח זה יכול להיות טריגר להפסקת האלימות באזור". 
את המכתב של תעשיית האופנה הישראלית בראשותה יצרה בשיתוף עם woman united for humanity. מאז שיצא לאור, המכתב צבר כ-300 חתימות ממעצבי אופנה, צלמים וצלמות, דוגמניות ודגמנים, סטילסטים/יות, וכל העוסקים בתעשיית האופנה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה