תרבות ופנאי

אחד הקומיקאים האהובים בעולם יצא נגד ישראל: הקהל קם ויצא

בקהל היה מי שחש מאוים והביע בוז גדול כשעזב את המופע של שאפל שהתאסלם לפני כמה שנים, גם גינה את מתקפת חמאס בישראל, אך לא הרפה מהביקורת על ישראל ועל 6000 הטילים של חיל האוויר הישראלי שהומטרו על עזה בשבוע אחד, והרג של חפים מפשע לכאורה
מערכת ice |  3
הקומיקאי דייב שאפל
מי שנחשב לאחד הקומיקאים המצליחים והאהובים בעולם, דייב שאפל, הצליח להרגיז מאוד את הקהל שלו עד שהדבר גרם לפיצוץ של הופעה שלו ביום חמישי האחרון בבוסטון לעיני עשרים אלף אנשים, כאשר האשים את ישראל בפשעי מלחמה קשים בעזה.
בקהל היה מי שחש מאוים והביע בוז גדול כשעזב את המופע. שאפל שהתאסלם לפני כמה שנים, גם גינה את מתקפת חמאס בישראל, אך לא הרפה מהביקורת על ישראל ועל 6000 הטילים של חיל האוויר הישראלי שהומטרו על עזה בשבוע אחד, והרג של חפים מפשע לכאורה.

עוד הגדיל לעשות שאפל וביקר את ההחלטה הישראלית לנתק את החשמל והמים והאשים את ארצות הברית בסיוע "בטבח של אזרחים תמימים", לדבריו. הוא גם דיבר על ההפגנות בקמפוסים וכעס על כך שתומכי הטרור הפסידו את עבודתם רק בגלל שהביעו תמיכה פרו פלסטינית. 
בעוד שחלק מהקהל קרא "תשוחרר פלסטין", היה מי שצעק: "מה עם חמאס?", והחליט לעזוב לאלתר את המקום, כשאחד הנוכחים אף צעק לעברו: "תסתום את הפה". יהודים שהיו במופע סיפרו כי חשו מאוימים נוכח האווירה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התאסלם ...נגמרו השאלות כנראה ההורים עשו אותו בפח אשפה (ל"ת)
    שייקה 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    Reggie has left the building! (ל"ת)
    אני 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קוף!!! (ל"ת)
    מירן 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור