תרבות ופנאי

נציגות ישראלית בטקס של MTV? רשימת האומנים נחשפת

ב-MTV ישראל חושפים היום את המשתתפים החדשים בטקס פרסי ה-VMA שיתקיים בעוד שבועות מספר. בין האומנים נמצא את ליל וויין שחוזר לבמה של MTV כעשור לאחר הפעם האחרונה
מערכת ice | 
VMA 2023 (צילום MTV ישראל יוטיוב)
כפי שדווח לפני מספר ימים, ב-12 בספטמבר יתקיים הטקס השנתי והמצופה של MTVVMA 2023. הטקס ייערך בניו ג'רזי וייארח הפעם את דוג'ה קאט, קלסי בלריני, הרכב הפופ הקוריאני TOMORROW X TOGETHER, אניטה והראפר ליל וויין שחוזר לבמת טקס הפרסים הזו אחרי היעדרות של עשור.
האומנים שנחשפו היו מצטרפים לאלו שכבר הוכרז עליהם, ובהם דמי לובאטו, קרול ג'י, מונסקין ונוספים. השנה טיילור סוויפט מובילה את רשימת המועמדויות עם 8 מועמדויות שכוללות: "אומני השנה, שיר השנה וקליפ השנה על Anti Hero. הזמרת SZA נמצאת מאחוריה עם 6 מועמדויות, גם כן לשיר השנה וקליפ השנה. נוספים ברשימת המועמדים: דוג'ה קאט, קים פטראס, מיילי סיירוס, ניקי מינאז', סם סמית', שאקירה, בלאקפינק ועוד ועוד.
נזכיר כי טקס הפרסים ישודר בשידור חי ב-13 בספטמבר ב-3:00 לפנות בוקר בערוץMTV  ישראל. שידור חוזר ערוך ומתורגם ישודר באותו היום ה-22:00. בעת זו לא ידוע אם גם השנה נציג ישראלי יישלח מטעם MTV ישראל לטקס. בשנים קודמות נועה קירל הייתה הנציגה שלנו, וכולנו זוכרים את תלבושת קניה וסט המקורית שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה