תרבות ופנאי

רמי קליינשטיין התפרק על הבמה, רגע אחרי שאיבד את אימו

רמי קלינשטיין הגיע אמש לפי התכנון להופעה באשדוד יחד עם אייל גולן, למרות האבל על אימו שנפטרה בתחילת השבוע, אך התשקה לעצור את הדמעות במהלך הדואט המרגש
מערכת ice |  7
רמי קליינשטיין (צילום פלאש 90)
הזמר רמי קלינשטיין ביצע אמש את הדואט עם אייל גולן, אחרי שנבחר להחליף את עברי לידר שביטל ברגע האחרון את השתתפותו בהופעה.
קליינשטיין שאיבד את אימו בתחילת השבוע בחר לא לוותר על המופע והגיע כמתוכנן, אך נראה שהמעמד והשירים הקשו על הזמר והיוצר שלאא הצליח לעצור את הדמעות והתפרק על הבמה.
השניים שרו יחד את השיר "צליל מיתר". קליינשטיין התחיל לשיר שורה מהפזמון ועצר כשהוא על סף בכי מהשורות שהתכתבו עם הגעגועים לאמו. גולן גיבה אותו והמשיך את חלקו בשיר ויחד עם זאת קליינשטיין התעשת במהירות וחזר לבצע את השורות במאמץ מעורר השראה.
זאת במסגרת המיזם של משרד התרבות והספורט שכולל 17 הופעות תרבות בערי הפריפריה בחודשים הקרובים. מטרת המיזם היא לחבר בין קצוות החברה הישראלית על כל גווניה. קלינשטיין בחר לא לבטל את המופע למרות שהוא באבל לאחר מותה של אמו בתחילת השבוע.
בין הזמרים שהופעותיהם ימומנו על ידי המדינה: עברי לידר, סטטיק, יובל דיין, קרן פלס, עדן בן זקן, ארקדי דוכין, אנה זק, נסרין קדרי וכאמור אייל גולן ורמי קליינשטיין.
בעקבות התקדים שאייל גולן מופיע במימון המדינה, קראה שדולת הנשים למשרד התרבות לבטל את השתתפותו: "לא ראוי שאדם, שיש נגדו טענות חמורות להתנהגות מינית פוגענית בקטינות וביזוי נשים, יופיע באירוע ממלכתי הממומן מכספי ציבור", נאמר מטעם השדולה. "מצופה מכם, כעומדים בראש משרד ממשלתי, להציב רף ערכי בסיסי לאומנים ואומניות המופיעים מטעם המשרד".
כעבור זמן הודיע עברי לידר, בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו: "בימים האחרונים התפרסמו ידיעות על השתתפותי בפרויקט הכולל סדרת הופעות עם אמנים נוספים, אכן נעשתה אליי פנייה ולמרות חשיבותו של הפרויקט, לא אוכל לקחת בו חלק הפעם. אני והלקה שמחים לפגוש אתכם בהופעות שלנו המתקיימות בימים אלו בכל רחבי הארץ ולחגוג יחד", כאשר הוא מצרף תמונה של הופעה שלו ביחד עם הקהל, זאת מבלי להתייחס לסאגת אייל גולן.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עצוב
    קורל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הוא לא רצה לאכזב את אייל , הבכיין שלא יחשוב שוב .שלא רוצים לשיר איתו, אחרי יומים ללכת לשיר . תחשוב כמה אמא דאגה לך שתגיע לשירתכבג אותה .
    סגור
  • 6.
    נו.... חז"ל צדקו.
    קובי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשחז"ל אמרו: "לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, כי מינו הוא". הם צדקו במאה אחוז. כרגיל. והנה לכם זרזיר עלוב, שנפגש עם עורב מזוהם באהבה מרובה, כי שניהם מאותו הג'ורה באו. וזרזיר החזיר הגיע לשיר עם העורב למרות שאמא של הזרזיר מתה בתחילת השבוע. ככה מעריכים היום הסמרטוטים את הוריהם. יוצאים להופיע עם סרסורים, במקום לשבת שבעה. חתיכת זבל מהלך.
    סגור
  • 5.
    עם כל הכבוד לאדון קליינשטיין יש דברים שהם
    דן 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערך עליון ואסור להפר אותם. אימך היקרה רק נפטרה ובקום לכבד את זיכרה ואת עצמך בחרת להופיע לשיר כשגרת חייך ימים בודדים לאחר שטמנת אותה באדמה. כל הצביעות של בכי בהופעה היא כדי לנסות ולהשקיט את מצפונך ( או העדר מצפונך) במילה אחת ת ת ב י ש
    סגור
  • 4.
    למה אייל גולן נדחף כל פעם לכל מיני זמרים? (ל"ת)
    אזרחית 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    "רף ערכי בסיסי..." ? המושג לא נמצא בלקסיקון (ל"ת)
    נחם 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    התכוונתם לשדולת הנחשים
    רחל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה עם התנהגות הנשים במקרה של אייל גולן, או שאתן עוזרות להן לקבל גמול כספי על טפשותן?
    סגור
  • 1.
    למה הוא מופיע בשבעה? (ל"ת)
    ימית 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור