תרבות ופנאי

המשכורות של טיילור סוויפט: זה סכום העתק שתחלק לעובדים

סיבוב ההופעות המרוויח בעולם משתלם כנראה גם לעובדי הבמה. אחרי שהזמרת חילקה בונוסים מרשימים לעובדי ההובלה שמלווים את המופע, אלו הסכומים הנוספים שחילקה
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
אחרי בונוס המשאיות, שהצביע על 5 מיליון דולרים ששולמו כבונוס לנהגי המשאיות בסיבוב ההופעות, מסתבר שהנהגים לא לבד. מקורות אישרו למגזין PEOPLE שכוכבת הפופ - שעומדת לתת שישה מופעים נמכרים באצטדיון SoFi של אינגלווד - העניקה לאחרונה בונוסים בסכום כולל של למעלה מ-55 מיליון דולר לכלל אנשי הצוות שמלווים אותה. החל מרקדנים שלה ועד למחסנאים, טכנאי סאונד וקייטרינג, שעובדים בסיבוב ההופעות המאסיבי.
זוכת הגראמי פתחה את סיבוב ההופעות שלה במרץ בגלנדייל, אריזונה, וסנוור מעריצים עם ליין-אפ של 44 שירים. מאז, ההופעות שלה משכו חברים ופנים מפורסמים ביניהם מיילס טלר, דרו ברימור, ריס ווית'רספון, ג'יג'י חדיד, פול ראד ועוד.
ביוני, סוויפט הודיעה שהיא תעבור ב-2024 להופעות ברחבי אירופה, אסיה ואוסטרליה. הזמרת הכריזה על שלב ההופעות הבינלאומי הראשון שלה באמריקה הלטינית מוקדם יותר החודש, תוך שהיא מתגרה שיש עוד "הרבה" תאריכים.
בזמן יציאת ההקלטה המחודשת האחרונה שלה, Speak Now (הגרסה של טיילור), סוויפט הפתיעה את המעריצים בעצירת סיבוב ההופעות שלה בקנזס סיטי, והוציאה על הבמה את ג'ואי קינג, פרסלי קאש וטיילור לאוטנר לאחר שחשפה את הקליפ החדש שלה לרצועת הכספת "I יכול לראות אותך."
בקליפ מלא האקשן, השלישייה עוזרת לסוויפט לקחת בחזרה את אלבום האולפן השלישי שלה. (קינג ופרסלי הופיעו בקליפ "Mean" של סוויפט משנת 2011, בעוד שסוויפט ולוטנר - שהיוו את ההשראה ל"בחזרה לדצמבר" - יצאו לזמן קצר לאחר השתתפותם בוולנטיינס דיי לפני למעלה מעשור).
"הקלטתי את האלבום הזה כשהייתי בן 32 (ועדיין גדל, עכשיו) והזיכרונות שהוא העלה מילאו אותי נוסטלגיה והערכה. לחיים, בשבילך, על זה שאני זוכה להחזיר את העבודה שלי. תודה רבה מיליון פעמים, על הזיכרונות ששוברים את הנפילה שלנו", כתבה באינסטגרם עם יציאת התקליט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדלות נפש
    אלי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהימה להצליח לראות את האנשים סביבך כשאתה נמצא ככ למעלה, זו גדולה
    סגור