תרבות ופנאי

טיילור סוויפט שוברת שיאים: זה ההישג ההיסטורי שרשמה

רגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב ההופעות שלה, שצפוי להיות המרוויח בהיסטוריה ומצליח להטריף את העריצים עוד לפני שהחל, הזמרת שוברת עוד שיא בתעשייה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טיילור סוויפט הפכה לאישה הראשונה, והאמנית השלישית בלבד אי פעם, שיש לה ארבעה אלבומים בטופ 10 של מצעד האלבומים האמריקאי בו זמנית, ובמקביל גם ניצחה שיא שנקבע על ידי ברברה סטרייסנד והפכה לאמנית עם הכי הרבה אלבומים מס' 1 בהיסטוריה.
אלבומו האחרון של הזמרת, Speak Now (הגרסה של טיילור), הופיע לראשונה במקום הראשון ב-Billboard 200 עם 716,000 יחידות שוות ערך לאלבומים - נתון המשלב מכירות פיזיות עם נתוני מכירות דיגיטליים ונתוני סטרימינג. מדובר בהידג השבועי הגדול ביותר עבור כל אלבום ב-2023 והטוב ביותר מאז האלבום הקודם שלה, Midnights, שיצא באוקטובר האחרון.
ל-Speak Now (הגרסה של טיילור) מצטרפת לטופ 10 על ידי Midnights במקום ה-5, Lover במקום ה-7 ופולקלור במקום ה-10. זה הופך את סוויפט לאישה הראשונה שיש לה ארבעה אלבומים בטופ 10 בו-זמנית מאז. המצעדים החלו ב-1963, והמופע החי הראשון שעשה זאת מאז 1966, כאשר החצוצרן האמריקני הרב אלפרט השיג את אותו שיא.
האמן הנוסף היחיד שהציב לפחות ארבעה כותרים בטופ 10 במקביל הוא פרינס, שחמישה אלבומים הגיעו לטופ 10 זמן קצר לאחר מותו ב-2016. סוויפט עקפה כעת גם את סטרייסנד בתור האמנית עם הכי הרבה אלבומים מספר 1 בהיסטוריה, כששתי הנשים היו בשוויון קודם עם 11 כל אחת.
אלבומי Swift מהווים כעת ארבעה מחמשת הבכורה הגדולות ביותר בחמש השנים האחרונות, כאשר אלבומה 2021 של אדל 30 במקום הרביעי, ממש לפני Speak Now.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה