תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: הזמרת והשחקנית האהובה הלכה לעולמה

ג'יין בירקין, שהחלה את הקריירה שלה כשחקנית וזכתה לתהילה בינלאומית בזכות מערכת היחסים שלה עם הזמר הצרפתי סרז' גינסבורג, איתו הקליטה את אחד השירים הכי ידועים שלו - "אני אוהבת אותך... גם אני לא" (Je t'aime... moi non plus), הלכה לעולמה בגיל 76
מערכת ice | 
גין בירקין (צילום ויקיפדיה)
הזמרת והשחקנית ג'יין בירקין מתה בגיל 76, כך דיווחו כלי תקשורת בצרפת. הכוכבת האנגלית-צרפתית, שהשאילה את שמה לתיק המעצב של הרמס בירקין, נמצאה בביתה על ידי המטפלת שלה, כך דיווחה BFMTV.
בירקין, שנולדה בלונדון ב-1946, החלה את הקריירה שלה כשחקנית, וזכתה לתהילה בינלאומית בזכות מערכת היחסים שלה עם הזמר הצרפתי סרז' גינסבורג, אותו הכירה על הסט של הסרט "סלוגן" ב-1968. הם היו בזוגיות במשך 12 שנים ומעולם לא נישאו. ב-1971 נולדה להם בת, השחקנית והזמרת שארלוט גינסבורג ונפרדו ב-1980. 

בשנת 1969 כתב גינסבורג שיר בשם "אני אוהבת אותך... גם אני לא" (Je t'aime... moi non plus), שאותו ייעד לבריז'יט בארדו. על אף שבארדו הקליטה את השיר, היא הורתה לגנוז את ההקלטה, בשל נועזותו של השיר.
גינסבורג הקליט את השיר כדואט עם בירקין. השיר מתאר במילים מפורשות מעשה מיני, ולקראת סופו בירקין גונחת באופן המדמה יחסי מין. השיר עורר סערה בכל מקום בו הושמע, ונאסר לשידור על ידי תחנות רדיו באיטליה, ספרד ובריטניה. עם זאת בישראל לא נאסר שידורו והוא כיכב במצעד הפזמונים של גלי צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה