תרבות ופנאי

כוכב ספיידרמן חושף: "אני ממש לא אוהב את הוליווד"

השחקן הבריטי המצליח שכבר התבטא בעבר על התלבטויותיו באשר להמשך דרכו בתחום מתייחס שוב למערכת היחסים שלו עם תעשיית הקולנוע 
מערכת ice | 
ספיידרמן: אין דרך הביתה (צילום sony, יוטיוב)
כוכב "ספיידרמן: אין דרך הביתה", בן ה-27, הודה שתעשיית הבידור היא "לא בשבילו" למרות אהבתו הנצחית לקולנוע. את הדברים אמר בפודקאסט "On Purpose" של ג'יי שטי שיצא השבוע, כשהתייחס לתעשייה התובענית ואמר, "תראה, אני באמת מעריץ עצום של תעשיית סרטים אבל אני ממש לא אוהב את הוליווד, זה לא בשבילי", הודה השחקן הבריטי.
"העסק ממש מפחיד אותי. אני מבין שאני חלק מהעסק הזה, ואני נהנה מהאינטראקציות שלי איתו, אבל עם זאת, אני תמיד מחפשת דרכים להרחיק את עצמי מזה, לחיות חיים נורמליים ככל האפשר".
"היום, לעשות את הפודקאסט הזה הוא דבר נדיר מאוד עבורי", הוא הוסיף וציין שהפלטפורמה של שטי הרגישה כמו "מרחב בטוח" עבורו. הולנד אמר שכמה מחבריו "איבדו את עצמם" בתעשיית הבידור וחוששים שאותו דבר יקרה לו.
"אני בהחלט חושב שזו הייתה מחשבה מתמשכת, שהיא: 'אל תאבד את עצמך'", אמר הולנד, שיוצאת עם כוכבת "אופוריה" זנדאיה. "ראיתי כל כך הרבה אנשים באים לפני ומאבדים את עצמם, היו לי חברים שגדלתי איתם שהם לא חברים שלי יותר, כי הם איבדו את עצמם לעסק הזה".
"אני פשוט מאוד מאוד להוט להתמקד במה שעושה אותי מאושר, כלומר המשפחה שלי, החברים שלי. הנגרות שלי, הגולף שלי, עסקי הצדקה שאמא שלי מנהלת", המשיך.
"כאילו, אלה הדברים שמשמחים אותי באמת, ועליהם עליי להגן". הולנד גם פירט כיצד הבין שהוא "בהחלט מכור לאלכוהול" כשניסה להתחייב לחודש ללא שתייה.
אחרי שניסה את 'ינואר יבש' והרגיש את הדחף לשתות, הולנד - שהודיע לאחרונה שהוא לוקח הפסקה מהמשחק - הבינה ש"כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה לשתות משהו. התעוררתי וחשבתי על זה. בדקתי את השעון... וזה פשוט הפחיד אותי", הסביר.
"אולי יש לי קצת עניין של אלכוהול. אז החלטתי בערך להעניש את עצמי ולהגיד, אני אעשה גם את פברואר. אני אעשה חודשיים נקיים". הולנד הודה שהוא "ממש נאבק" לאחר שהתייבש במשך חודשיים, מה שהוביל אותו לחשש שאולי יש לו "בעיית אלכוהול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה