ויראלי

כוכב ספיידרמן שוקל לפרוש ממשחק, כמה שווה טום הולנד?

השחקן טום הולנד שוחח עם "סקיי ניוז" לקראת יציאת הסרט החדש של ספיידרמן, "אין דרך הביתה", והסביר שהוא לא בטוח מה יכול להיות הצעד הבא שלו בקריירה ואם ימשיך לגלם את איש העכביש.

מערכת ice | 
ספיידרמן: אין דרך הביתה (צילום sony, יוטיוב)
"אני אפילו לא יודע אם אני רוצה להיות שחקן", אומר טום הולנד בן ה-25 כשנשאל מה צפוי לו. "התחלתי לשחק כשהייתי בן 11 ולא עשיתי שום דבר אחר, אז הייתי רוצה ללכת ולעשות דברים אחרים. באמת, יש לי סוג של משבר אמצע החיים בגיל 25"
"ספיידרמן: אין דרך הביתה", הסרט השלישי בטרילוגיה האחרונה של ספיידרמן של סוני ומארוול, אמור להיות הסרט הגדול ביותר של השנה, אם לא אי פעם, עם מכירות מוקדמות שעולות על זה של "הנוקמים: סוף המשחק" מ-2019. בגלל שסביב הסרט רצות כל כך הרבה שמועות בכל העולם, הולנד אומר שזה גרם לו ללחץ לעשות את הסרט כמו שצריך. "זה די מלחיץ", אמר, "אנשים התרגשו מאוד מהסרטים הקודמים שלנו, אבל שום דבר כמו זה"
"אני חושב שעשינו עבודה מדהימה ואני חושב שהמעריצים יהיו ממש מרוצים וירגישו מסופקים כשהם רואים את הסרט הזה - אבל זה לא אומר שזה פחות מלחיץ כי הציפיות מאוד גבוהות" מה שבעיקר גורם להתפתחות תיאוריות מעריצים הם שובם של כל הנבלים לסרט הנוכחי, דוקטור אוקטופוס של אלפרד מולינה, הגובלין הירוק של ווילם דפו והאלקטרו של ג'יימי פוקס מגיעים להופיע בסרט החדש.
 
"שני הטריילרים האלה היו פנטסטיים." אומר הולנד ונראה שהוא התרגש בדיוק כמו המעריצים לראות את כל הנבלים המיתולוגיים על הסט, והסביר שהשחקנים האלה היו חלק מילדותו: "אני זוכר שכשראיתי את ג'יימי [פוקס] בפעם הראשונה, חשבתי, 'הוא לא אמור להיות כחול?", הוא אומר. "היה לנו מאוד כיף לעבוד ביחד, ויש דינמיקה די מעניינת בין ספיידרמן לאלקטרו בסרט הזה."
"אבל אז, לראות את אלפרד מולינה בתחפושת המקורית שלו ואז לראות את וילם [דפו] בתחפושת הגובלין היה פשוט מרגש, וזה היה די מפחיד. כילד צעיר, הייתי בגיל שבו ראיתי את ספיידרמן וחשבתי שזה אמיתי, אז עדיין יש קצת מזה שחי בי. אז כשפגשתי אותם בפעם הראשונה, זה היה קצת כמו, 'טוב, זה ממש מוזר, אתה הבחור שניסה להרוג את ספיידרמן כמה פעמים, ועכשיו אני ספיידרמן , אז אתה מתכוון לנסות להרוג אותי?'
 
בעוד הולנד הצעיר שוקל את צעדיו הבאים בקריירה, הוא הסביר שספיידרמן נתן לו את ההזדמנות לעשות כמה "דברים מדהימים". הוא הופיע לראשונה בתור הדמות ב-2016, כשצץ ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", ומאז המשיך לשלושה סרטי ספיידרמן עצמאיים, ואז ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" וב-"סוף המשחק". בסך הכל שישה סרטים בחליפה האדומה.
"לא יכולתי להיות אסיר תודה יותר על מה שספיידרמן ומה שנתנו לי סוני ומארוול. זה היה עולם מדהים ובגלל זה אמרתי שאם זה הזמן שלי להתרחק, אעשה זאת בגאווה". אמר הולנד, שווה היום לפי ההערכות כ-18 מיליון דולר, לא רע לבחור בגילו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה