תרבות ופנאי

מדונה בטיפול נמרץ: בשורה קשה למיליוני המעריצים בעולם

סיבוב ההופעות הענק שלה תחת השם "סלבריישן" שאמור היה להתחיל ב-15.7 בוטל נכון לשעה זו, זאת לאחר שהזמרת בת ה-64 פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לאשפוזה בטיפול נמרץ למשך כמה ימים
מערכת ice | 
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
מדונה מאכזבת מיליוני מעריצים מסביב לעולם. הערב (רביעי) נודע כי סיבוב ההופעות הענק שלה תחת השם "סלבריישן" שאמור היה להתחיל ב-15.7 בוטל נכון לשעה זו, זאת לאחר שהזמרת בת ה-64 פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לאשפוזה בטיפול נמרץ למשך כמה ימים.
על פי סוכנה גיא אוסיארי, כוכבת הפופ בשלבי החלמה, אבל היא עדיין תחת טיפול רפואי ופרטים חדשים לגבי ההופעות יימסרו בהמשך. ייקבע תאריך חדש לסיבוב ההופעות ועד אז המעריצים שרכשו כרטיסים יוכלו לממש בזמן אחר.

 ב-24.6 החלה ההדרדרות במצבה והיא פונתה לבית החולים, ההופעה הראשונה אמורה הייתה להערך בוונקובר קנדה בעוד כשבועיים והמופע היה אמור להמשיך בארצות הברית בערים כמו מיאמי, שיקגו, ניו יורק, לוס אנג'לס ובהמשך ל-11 ערים ביניהם: לונדון, פריז ומדריד. לאחר ה-6 בדצמבר המופעים היו אמורים לשוב לארה"ב עד ה-20 בינואר 2024.
רק השבוע נודע כי מכרה לאחרונה את הנכס המפואר שלה בסכום עתק של 23 מיליון דולר. האחוזה שלה יצאה לשוק בתחילה עם תג מחיר גבוה של 26 מיליון דולר לפני שהורידה אותו ל-23.5 מיליון דולר. הקונה גרם לה לגלח חצי מיליון, וסגר עסקה בסך 23 מיליון דולר. ועדיין מדובר בעסקה רווחית עבור כוכבת הפופ שרכשה את האחוזה בשנת 2021 תמורת 19.3 מיליון דולר מדה וויקנד.
 
בשנת 2003 מדונה שילמה 12 מיליון דולר עבור אחוזה מדהימה בבוורלי הילס היושבת על שטח של כ-1.25 דונמים וכולל בית בגודל של כ-17,000 רגל רבוע עם תשעה חדרי שינה, קולנוע ביתי בגודל מלא, חדר כושר, בריכה ומגרש טניס. היא רשמה את הבית למכירה בשנת 2012 תמורת 28 מיליון דולר. לאחר מכן, היא רשמה אותו שוב למכירה בשנת 2013 תמורת 22.5 דולר ובסופו של דבר מכרה את הנכס המדובר במחיר של כ- 19.5 מיליון דולר לאיש העסקים ראסל ויינר באופן מדהים, ראסל רשם את הבית בשנת 2018 תמורת 35 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה