תרבות ופנאי

ברונו מארס שבר שיא בישראל: כל 120,000 הכרטיסים נחטפו

הזמר האהוב הצליח תוך כמה שעות למכור את כל 60 אלף הכרטיסים גם להופעה השנייה שלו בפארק הירקון ב-7 באוקטובר

מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום אינסטגרם/ ברונו מארס, freepik)
מאז מייקל ג'קסון ומרון 5 לא היה בלגן כזה במכירת הכרטיסים להופעה בפארק הירקון. כל הכרטיסים למופע הענק השני של ברונו מארס בפארק הירקון נמכרו ובכך הוא השלים בתוך שעות בודדות מכירה של 120 אלף כרטיסים בסך הכל. 
הזמר הבינלאומי שיופיע בתל אביב ב-4.10.2023, חול המועד סוכות הודיע על מופע נוסף ב-7.10, שלושה ימים לאחר מכן ועשרות אלפי רוכשי כרטיסים הסתערו על ההזדמנות ורכשו בתוך שעתיים בלבד את כל הכרטיסים שעמדו למכירה.

זה לא הלך פשוט כאשר אחרי שהחלה הערב ב-18:00 מכירה מיוחדת למי שנותרו ברשימת ההמתנה של המופע הראשון, תוך זמן קצר אתר הכרטיסים טיקטמאסטר פשוט קרס בעקבות העומס, לכן אלפי גולשים קיבלו הודעה על תקלה. משסודרה במהרה, המכירה נמשכה וכל  הכרטיסים נחטפו.
מדובר בהישג שיא מבחינת מכירת כרטיסים שזכור רק מהביקור של מייקל ג'קסון בישראל לפני לא מעט שנים, שגם קיים שני מופעים בפארק הירקון ןהביא כמות גדולה, גם הביקור של מרון 5 היה הצלחה אדירה, אך לא דומה בהיקפה לזו של ברונו מארס.
במקביל, בהפקה ממליצים לרכוש את הכרטיסים למופע רק דרך האתר הרשמי והמורשה למכירת כרטיסים: "לא להתפתות לרכוש בלינקים שונים באינטרנט שמוכרים את אותו כרטיס 17 פעם והכסף הולך לפח". אגב, הכרטיס שנחשב הפשוט והזול ביותר, תאלצו להיפרד מ-385 שקל. 
 
כדי ליהנות מכרטיס לגולדן רינג, תצטרכו לשלם סכום גבוה במיוחד של 855 שקל עבור כרטיס אחד. כדי לרכוש כרטיס למתחם ה-VIP, תאלצו לשלם סכום גבוה מאוד של 955 שקל עבור כרטיס אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה