קריירה ולימודים

הודעה מאכזבת למעריצי ברונו מארס: זה מה שקרה לאתר הכרטיסים

מהפקת המופע נמסר: "קיימים עומסים כבדים מאד על אתר טיקטמאסטר. מכירת הכרטיסים לנרשמים בהרשמה מוקדמת ממשיכה ותימשך עד גמר המלאי. לא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות. כרטיסים אלה לא יכובדו. היזהרו מזיופים"

מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום אינסטגרם/ ברונו מארס, freepik)
בלגן במכירת הכרטיסים להופעת הענק השנייה של ברונו מארס בפארק הירקון. הזמר הבינלאומי שיופיע בתל אביב ב-4.10.2023, חול המועד סוכות כבר הודיע על מופע נוסף ב-7.10, שלושה ימים לאחר מכן, אבל עשרות אלפי רוכשי כרטיסים נשארו הערב (ראשון) מאוכזבים.
אחרי שהחלה הערב ב-18:00 מכירה מיוחדת למי שנותרו ברשימת ההמתנה של המופע הראשון, תוך זמן קצר אתר הכרטיסים טיקטמאסטר פשוט קרס בעקבות העומס, לכן אלפי גולשים קיבלו הודעה על תקלה.
מהפקת המופע נמסר: "קיימים עומסים כבדים מאד על אתר טיקטמאסטר. מכירת הכרטיסים לנרשמים בהרשמה מוקדמת ממשיכה ותימשך עד גמר המלאי (62,000 כרטיסים). לא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות. כרטיסים אלה לא יכובדו. היזהרו מזיופים"
כאמור, נודע כי המכירה לקהל הפתוח למופע השני תתקיים מחר (שני) ב-9 בבוקר. עפי שכבר הוסבר, מארס יעלה על בימת פארק הירקון פעמיים במהלך חול המועד סוכות, מה שאומר שלכ-100 אלף איש יהיה סיכוי לצפות בו מקרוב. מחירי הכרטיסים זהים בשתי ההופעות
חברת ההפקות לייב ניישן הודיעה לאחר פתיחת המכירה כי: "מכירה של 50 אלף כרטיסים, ועוד 35 אלף ממתינים, ועל כן קיימים עומסים כבדים באתר". ההערכה היא שבקרוב תסתיים המכירה, לא מן הנמנע שאולי ייעשה ניסיון לפתוח מופע נוסף.
במקביל, בהפקה ממליצים לרכוש את הכרטיסים למופע רק דרך האתר הרשמי והמורשה למכירת כרטיסים: "לא להתפתות לרכוש בלינקים שונים באינטרנט שמוכרים את אותו כרטיס 17 פעם והכסף הולך לפח".
העיתונאי רן בוקר חשף את מחירי הכרטיסים להופעה של ברונו מארס בפארק הירקון, והמחירים לא זולים במיוחד, בלשון המעטה. למעשה, כדי לרכוש כרטיס לדשא, הכרטיס שנחשב הפשוט והזול ביותר, תאלצו להיפרד מ-385 שקל. 
כדי ליהנות מכרטיס לגולדן רינג, תצטרכו לשלם סכום גבוה במיוחד של 855 שקל עבור כרטיס אחד. כדי לרכוש כרטיס למתחם ה-VIP, תאלצו לשלם סכום גבוה מאוד של 955 שקל עבור כרטיס אחד. 
כזכור, מארס הוא לא הכוכב הלטיני הראשון שמגיע בקיץ הקרוב לישראל, אחרי שנודע כי זמר הפופ הלטיני אוסונה צפוי להגיע לישראל ב-31 ביולי, להופעה בלייב פארק ראשון לציון. ההופעה תהיה השנייה של הזמר הפורטוריקני בארץ,  אחרי שהפעם האחרונה הייתה ב-2019. החיבור בין ישראל לאוסונה לא מסתיים רק כאן. הקליפ לשירו Gracias צולם כולו בישראל בימים לקראת ההופעה ב-2019.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה