תרבות ופנאי

מאיה קיי זוכה בליהוק יוקרתי: זו הסדרה שתככב בה

אחרי יותר משנה של הכנות תחת מעטה סודיות, השיק גיורא חמיצר את #השמינייה2023, אירוע רשת ראשון מסוגו וחסר תקדים בהיקפו, שישודר במשך חודשיים ויכלול למעלה מ-1,000 סרטונים שיעלו במקביל מתוך חשבונותיהם של עשרות יוצרים
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
התוכנית האהובה חוזרת לחיים בטיקטוק, בפורמט מקורי ופורץ דרך בעולם: "דרמת פור-יו" השמינייה מודל 2023 תכלול את שחר טבוך (ניני), מיה דגן (מיקה), עמית מזרחי (רוני), עידן שלווה (אבי), אסתר אווקה (איה), עומרי קולי (דורי), עילי צ'פמן (אדם) ומאיה קיי (נטשה) הסדרה, בשיתוף טיקטוק ישראל, נוצרה על ידי חברת התוכן TBC ומופקת בשיתוף חברת ״ליברל תקשורת״.
אחרי יותר משנה של הכנות תחת מעטה סודיות, השיק גיורא חמיצר את #השמינייה2023, אירוע רשת ראשון מסוגו וחסר תקדים בהיקפו, שישודר במשך חודשיים ויכלול למעלה מ-1,000 סרטונים שיעלו במקביל מתוך חשבונותיהם של עשרות יוצרים. כל הסרטונים ירוכזו בעמוד הרשמי של הסדרה, בחשבון הטיקטוק "LBRL".
השמינייה 2023 היא "דרמת פור-יו" ראשונה בעולם, בפורמט חדשני ושיצרה חברת התוכן החדשה "TBC", סטודיו התוכן הדיגיטלי של גיורא חמיצר ועודד נפחי - יוצרים מוערכים המתמחים בתוכן חדשני. הסדרה מופקת בשיתוף חברת ״ליברל תקשורת״ – בית תוכן ליברלי אשר החל את דרכו כמגזין וכיום חולש על מגוון פלטפורמות בדיגיטל.

הפרויקט כולו נעשה ביזום ובשיתוף של טיקטוק, אשר רואים ב״דרמת פור-יו" את השלב הבא של תוכן הפריים טיים בישראל ובעולם. הפורמט המקורי, נולד מתוך ההבנה שצריכת התוכן השתנתה ועברה מהמסך בסלון אל המסך שבטלפון הנייד. "דרמת פור-יו" מייצרת לראשונה פריים-טיים במובייל, המותאם אורגנית לאופי הצפייה בטיקטוק. הסדרה משלבת בין מהלכים עלילתיים מתוכננים היטב, לבין אינספור התרחשויות שיקרו באופן ספונטני ואורגני לאורך העונה.
בפיתוח הפורמט נעשה שימוש בטכנולוגיות חדשניות אשר מאפשרות לראשונה יצירת תוכן מבוסס דאטה בזמן אמת. הפרויקט יופק ב"חדר מצב" שיכלול מפיקים, כותבים, צוותי ניתוח נתונים ועורכים. הם ייעזרו בטכנולוגיה שמנטרת את התגובות לפוסטים ומודדת את רמת ההצלחה של כל פוסט על פי מאפיינים דמוגרפיים.
מירב אתרוג בר, מנכ"לית ליברל תקשורת: "זו גאווה גדולה להשתתף ביצירה חדשנית ופורצת דרך, ולשתף פעולה עם גיורא חמיצר ועודד נפחי. מדובר מבחינתנו במהלך משמעותי ומרגש במסגרתו 'ליברל' מרחיב את הפעילות שלו לקהלים צעירים במגוון פלטפורמות דיגיטליות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה