תרבות ופנאי

אחרי הסערה: הקמפיין החדש של מירי מסיקה למען ילדים חולים

הזמרת, שניצבת במרכזה של סערה ואיומים על ביטול הופעתה בטירת הכרמל, נרתמת לקמפיין גיוס כספים עבור המרכז הטיפולי חוויתי "מהלב לאמיר", למען ילדים חולי sma ומונשמים בחיפה
מערכת ice | 
מירי מסיקה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הזמרת מירי מסיקה נרתמה לקמפיין גיוס כספים עבור המרכז הטיפולי חוויתי "מהלב לאמיר" למען ילדים חולי sma ומונשמים בחיפה. במסגרת הקמפיין מירי קוראת לקהל לסייע בהתנדבות ובתרומות עבור המשך פעילות המרכז.
המרכז "מהלב לאמיר" מופעל ע"י עמותת בית חם למען ילדים חולי sma ומונשמים (המציינת 20 שנות פעילות) ומציע לילדים החולים ומשפחותיהם נופשון הכולל שלל פעילויות העשרה ופנאי, עם צוות מקצועי וציוד טיפולי העומד לרשותם. את המרכז ייסדה הפילנתרופית עטרה חיימוביץ', אם אומנת לילד חולה sma אותו אימצה עוד כשהיה תינוק, ועל שמו נקרא המרכז.

מסיקה ניצבת במרכזה של סערה בימים האחרונים, בעקבות התבטאויותיה נגד ראש הממשלה נתניהו והמהפכה המשפטית, ובדומה לחברתה הטובה קרן פלס. לאחר שחטפה מסיקה נאצות ברשת, כעת תושבים בטירת כרמל מתנגדים להופעתה המתוכננת בעיר בערב יום העצמאות.
 
ראש העירייה אריה טל מיהר להבהיר כי ההופעה של מסיקה לא תבוטל: "העירייה דוחה על הסף את הדברים שפורסמו בתקשורת וברשתות החברתיות, ומבהירה כי הם אינם על דעת העירייה וראש העיר ונאמרו שלא בידיעתנו ולא בהסכמתנו. יובהר כי ההופעות המתוכננות בערב יום העצמאות ה-75 בטירת כרמל יתקיימו כסדרן. ביטול הופעה של אומן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם. כעירייה אנו מכבדים את מגוון הדעות והעמדות, ובמקביל עומדים על כך שתושבי העיר ייהנו ממיטב אמני ישראל ביום חגה של המדינה".
כזכור, אחרי מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נתניהו בשבוע שעבר, העלתה מסיקה סרטון תגובה ברשתות החברתיות בו "התנצלה" בציניות גלויה על תפקודה כאזרחית ו"לקחה אחריות" על הבעיות במדינה. 
גם פוסט נוסף שהעלתה ובו ביקשה לחדד את דבריה ולהרגיע את הרוחות לא בלם את המחאה נגדה. בפוסט כתבה מסיקה: "מעולם לא הייתה לי בעיה עם האנשים עצמם, אנשי ימין, אפילו ביביסטים מושבעים. לצורך העניין, חצי ממשפחת מסיקה הצביעה לבנימין נתניהו, האם זה אומר שאני אוהבת אותם פחות? התשובה היא חד משמעית לא! הבעיה שלי היא רק עם ההנהגה המפלגת, המסיתה, המשתמשת בכאב אמיתי של אנשים כדי לצבור עוד כוח, והכי חשוב, הנהגה שלא עשתה דבר כדי לקדם או לעזור לאזרחי מדינת ישראל. בטח לא לשכבות החלשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה