תרבות ופנאי

דרייק בדרך לישראל? התוכנית להופעת הענק שלו נחשפת

מספר מפיקים ישראלים נמצאים במשא ומתן להבאתו של דרייק, מהאומנים המוכרים בתבל, כבר בשנת 2023. לפי גורמים המעורים בפרטים, התאריכים המדוברים נכון לעכשיו הם חודשים אוגוסט או ספטמבר, כמובן בפארק הירקון, שם יוכל להכניס עשרות אלפי מעריצים
מערכת ice | 
דרייק (צילום freepik, shutterstock, אינסטגרם/ דרייק)
מדי קיץ מגיעים לישראל כוכבי ענק כדי לערוך הופעה נוצצת, לרוב בפארק הירקון. גם במהלך השנה יש לא מעט מופעים מפתיעים של כאלו שקצת נשכחו, אבל כוכב בסדר גודל כזה לא מגיע כל פעם לישראל. דרייק.
על פי פרסום של גיל משעלי ב-mako יש מספר מפיקים ישראלים שנמצאים במשא ומתן להבאתו של דרייק, מהאומנים המוכרים בתבל, כבר בשנת 2023. לפי גורמים המעורים בפרטים, התאריכים המדוברים נכון לעכשיו הם חודשים אוגוסט או ספטמבר, כמובן בפארק הירקון, שם יוכל להכניס עשרות אלפי מעריצים.

מלבד ההצלחה הגדול כזמר, הכוכב בן ה-36 דווקא מחזיק בזיקה לישראל גם אם קלושה. אמו סנדי היא מחנכת קנדית יהודייה ולאחר גירושיה מאביו, דרייק למד בבית ספר יהודי בילדותו, וגם חגג בר מצווה.
בביתו, אמו הקפידה על מנהגי הדת. גם במספר ראיונות שקיים בעבר, דרייק הגדיר את עצמו כיהודי. בקליפ שצילם בשנת 2012 עבור שירו "HYFR", הוא הזמין אומנים מובילים מהתעשייה לבית כנסת ואף עלה לתורה. כמו כן, הוא חגג בגיל 31 בר מצווה בפעם השנייה בחייו. לאירוע הוזמנו ידוענים כמו לאונרדו דיקפריו, ג'יימי פוקס, טובי מגווייר, קלי רולנד וחברי הרכב ההיפ הופ מיגוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה