תרבות ופנאי

טירוף "סופר מריו" בישראל: שיא של צופים בסופ"ש הראשון

מדובר בפתיחה השנייה הכי גבוהה לסרט אנימציה בישראל איי פעם (אחרי מיניונים 2, מאותו סטודיו אנימציה אילומיניישן, ששבר את השיא בקיץ האחרון עם 160 אלף צופים בסוף שבוע אחד)
מערכת ice | 
הסרט סופר מריו (צילום טוליפ אינטרטיימנט)
אחרי הפתיחה הפנומנלית בעולם, שנחשבת לפתיחה החזקה ביותר לסרט אנימציה, "האחים סופר מריו" שובר שיאים גם בישראל. הסרט בכיכובו של השרבב המשופם שיצא לבתי הקולנוע בישראל ובעולם ביום חמישי האחרון (חג הפסח) משך כ-150 אלף מבקרים לבתי הקולנוע בסוף השבוע הראשון לצאתו בישראל (חמישי עד ראשון).
מדובר בפתיחה השנייה הכי גבוהה לסרט אנימציה בישראל איי פעם (אחרי מיניונים 2, מאותו סטודיו אנימציה אילומיניישן, ששבר את השיא בקיץ האחרון עם 160 אלף צופים בסוף שבוע אחד). זו גם הפתיחה הגבוה ביותר לסרט לכל המשפחה בחג הפסח. גם בעולם הסרט נחל הצלחה רבה כששבר את שיא המכירות הגלובלי לסרט אנימציה בסוף שבוע אחד שקבע פרוזן 2. הסרט, בהפצת טוליפ אנטרטיינמנט בישראל, זכה בארץ להפצה הרחבה ביותר לסרט אנימציה איי פעם: בעברית, באגנלית, ערבית, רוסית, צרפתית, במסכי איימקס תלת מימד, ובמסכי 4DX עם כסאות זזים. כמו כן לסרט לווה הקמפיין הגדול ביותר לסרט אנימציה איי פעם בשווי של קרוב לשני מיליון ש"ח.
דורית ישי, מנכל"ית טוליפ אנטרטיינמנט: "ההצלחה מרגשת, אבל הכי כיף לשמוע את התגובות הנלהבות של הורים, צעירים, וילדים בכל הגילאים שנהנים כל כך מהסרט. זה כנראה באמת האסקפיזם שהיינו כולנו צריכים. גם אם רק לשעה וחצי של כיף".
אוהד קצין, מנכ"ל ציבלין-שואו, משרד פרסום המתמחה בעולמות הקולנוע והתרבות שקיבל את תקציב הסרט מסר על ההצלחה: "במסגרת ה"סופר-קמפיין" הצלחנו לשלב מהלכים פרסומיים חדשניים ומקוריים: ראשית, בשעות הנסיעה לארוחת ליל הסדר ובדרך חזרה הביתה שמעו ההורים וילדיהם ברכב קמפיין גדול של תשדירי רדיו כמעט בכל הערוצים. בטלוויזיה היו פרסומות באירועים הטלוויזיונים המרכזים של תקופתנו - גמר התוכנית 'הישרדות' שנערך במוצ"ש, גמר נינג'ה ישראל, ספיישל ארץ נהדרת רגע לפני ערב החג; ברייק זהב במהדורת החדשות המרכזית ועוד; בשיתוף פעולה עם חברת החוצות כנען עלינו לראשונה בקמפיין עיטוף של אוטובוס תיירים, הנוסע בכל רחבי העיר ירושלים, לצד קמפיין חוצות נרחב בצירי התנועה המרכזיים בישראל; לקהל הצעירים והגיימרים נוצר שיתוף פעולה יחודי עם כוכב היוטיוב מר שיבולת, שליווה את מדובבי הסרט בגרסה העברית; לפרמיירה הישראלית של הסרט. צפויות עוד כמה הפתעות בקמפיין, אבל כמו שאומרים אצלנו בתחום, בלי ספוילרים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה