תרבות ופנאי

האקסית של כוכב הקרדשיאנס מתגיירת לקראת החתונה. למי תינשא?

בתו של הזמר ליונל ריצ'י, סופיה, תתחתן בקרוב בטקס נישואין כדת משה וישראל, לאחר שחשפה כי סיימה את הליך הגיור הרשמי שלה לקראת החתונה
מערכת ice | 
סקוט דיסיק (צילום media punch nstar images)
בתו של הזמר האייקוני ליונל ריצ'י והאקסית של סקוט דיסיק (כוכב הריאליטי המקורי של משפחת קרדשיאן ואב ילדיה של קורטני), סופיה ריצ'י תתחתן בקרוב עם בחיר ליבה, אליוט גרינג'. לכבוד טקס החתונה בחרה ריצ'י להתגייר ליהדות והשבוע הודיעה לעוקבים שלה ברשתות שההליך הושלם.
בסטורי שהעלתה לרשתות כתבה: "איזה יום קסום. אני רוצה להודות לחזן ניית'ן לאם על כך שעזר לי במסע הגיור. זו הייתה אחת החוויות המדהימות בחיי. היום הוא היום!". בעלה לעתיד של ריצ'י הוא בנו של מנכ"ל ויו"ר חברת ההקלטות הוותיקה יוניברסל.
בעוד שריצ'י כבר המשיכה הלאה בחייה, סקוט דיסיק ירד מתחת לרדאר, כמעט ואינו נראה בביצה ההוליוודית. כמו כן, אף שלאחר הזוגיות עם ריצ'י דווח שהוא כבר נמצא בזוגיות חדשה, מסתמן כי הוא עדיין מרגיש לא מעט כלפי האקסית המיתולוגית ואם ילדיו, קורטני קרדשיאן. 
רמיזה לכך ניתן לראות בתגובתו לאחר החתונה של קורטני עם טראוויס בארקר. דיסיק הגיב ואמר כי הוא תמיד יאהב אותה. על פי הדיווחים בכל פעם שהשניים נפגשים לכבוד ימי הולדת ואירועים של הילדים המשותפים הם מציגים הורות למופת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה