תרבות ופנאי

רוצים לכבד נופל ביום הזיכרון? רוצו לזכרו בכל מקום שתבחרו

המרוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב ברחבי הארץ. ניתן לקיים אותו בכל מקום ברחבי הארץ, לאחר הרשמה מראש עם שם הנופל או הנופלת, אותו תדביקו לחולצה
מערכת ice | 
מירוץ רצים לזכרם (צילום עמותת דרך הרגליים)
המרוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון הקרוב, בתאריך 25.4.23, בשעה 17:30, שנה שביעית ברציפות. במרוץ אין נקודת זינוק או פודיום, אפשר לצאת אליו מכל מקום בו בוחרים והוא נערך באותה שעה בכל הארץ. המרוץ פתוח לכל מי שמעוניין לרוץ לזכרו של אדם יקר ולזכרם של נופל או נופלת אקראיים, ממאגר של עשרות אלפי נופלים מאז קום המדינה שקיים באתר "רצים לזכרם".
המוביל והמייסד של "רצים לזכרם" הוא בועז יעקב, חובב ריצה שבשירותו הצבאי איבד כמה מחבריו הטובים לנשק וגם חברים לחיים. את "רצים לזכרם" ייסד יעקב במטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ביום הזיכרון.

יעקב: "מדי שנה הולך וגדל מספר המשתתפים במיזם המבורך הזה, ואני מאוד שמח על כך. אני מזמין את כולם להצטרף כולי תקווה שמגמת העלייה תימשך והמרוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו לאפשר לנו כאומה לזכור את כלל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה שכבר הפך למסורת עבור רבים".
תמורת תשלום סמלי של 10 שקל נרשמים באתר "רצים לזכרם" והמערכת מאתרת באופן אקראי שם של נופל או נופלת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים. לכל אחד נשלח לינק ובו מידע מפורט על הנופל שהוא נבחר לרוץ לזכרו.
מי שמעוניין, יכול להוסיף שם של נופל או נופלת נוסף שלזכרו הוא רוצה לרוץ ושני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופלים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של "מספר חזה", ואותו הם מדפיסים ומצמידים לחולצה בעת הריצה. כמו כן יש אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המרוץ תמורת 40 שקל, אותה ניתן לאסוף בסניפי רשת המשביר לצרכן שברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה