תרבות ופנאי

הכוכבת ההוליוודית מתגרשת אחרי 12 שנה: זו הסיבה המפתיעה

הכוכבת ריס ווית'רספון הודיעה בסוף השבוע על הגירושים מבעלה מזה 12 שנים והפתיעה את כל הביצה ההוליוודית ואת העולם. למרות הטענות כי מדובר בפרידה נעימה והדדית, השמועות כמובן מעידות אחרת לגמרי
מערכת ice | 
ריס וית'רספון (צילום shutterstock)
השחקנית הוותיקה והאהובה, ריס ווית'רספון, הפתיעה את העוקבים שלה הסופ"ש לאחר שפרסמה הודעה רשמית בחשבון האינסטגרם שלה, בה כתבה כי היא ובעלה מזה 12 שנה ג'ים טות' החליטו להתגרש.
השניים נתפסו בעיני הביצה ההוליוודית בתור זוג די יציב וחזק, אך מתברר כי האמת הייתה רחוקה מזה. בהודעה הרשמית נכתב: "יש לנו ידיעה אישית לחלוק. אנו מודיעים שקיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש. נהינו מכל כך הרבה שנים נהדרות יחד ואנחנו ממשיכים הלאה עם אהבה רבה, אדיבות וכבוד הדדי". כמו כן נכתב כי השניים מבקשים פרטיות וכי הם יתרכזו מעתה בגידול והחינוך של בנם המשותף טנסי בן ה-10.
אף שנדמה כי מדובר בסך הכול בפרידה הדדית וידידותית, השמועות כמובן כבר התחילו להציף את הרשת. העיקריות בהן מעידות כי השניים פשוט התרחקו במהלך השנים ונהיו בעיקר הורים לבנם אך לא זוג במובן הרומנטי של המילה.
מנגד, שמועה אחרת מגורם פנימי מסרה כי הפרידה נבעה ממעין משבר גיל מהעבר של טות', אשר לאחרונה פרש מתחום השואוביז בעצמו לאחר ששנים רבות היה סוכן לשחקנים. בעקבות השינוי בקריירה הוא הבין שרצונותיו אחרים, החל לעשות קעקועים, להתלבש ולהתנהג מוזר והדבר פשוט לא הסתדר עם אורח החיים של ווית'רספון.
לשחקנית הוותיקה כידוע שני ילדים מנישואים קודמים לשחקן ראיין פיליפי, ממנו התגרשה בשנת 2008.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה