תרבות ופנאי

בר זומר חושפת לאן נעלמה: "אני בימים קשים"

הדוגמנית ההריונית מתקשה להמשיך בשגרת חייה לאחר הפיגוע בדיזינגוף ומשתפת לאחר ימים של היעלמות: "הבטחתי שהשבוע זה יקרה, הבטחתי שהשבוע אתחיל את המסע החדש"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית והשחקנית בר זומר רגילה לתחזק את חשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים יותר מ-700 אלף איש, אך לאחרונה שמו לב העוקבים האדוקים שהיא נעלמה מהרדאר. היום (ראשון) אושיית הרשת חשפה את הסיבה העצובה לכך. "מאז הפיגוע אני לא מצליחה לתפקד כרגיל", כתבה בהתייחס לפיגוע בדיזיגוף בת"א שאירע לפני כשבוע וחצי.
לזומר היכרות עם הפצוע הקשה אור אשכר שעדיין שוכב בבית החולים, והיא משתפת שהיא טרודה במצבו. "אני בימים קשים, ימים שהלב שלי חלש, ימים שהראש שלי טרוד, ימים שהכל סביבי נראה חסר משמעות. ימים שהדמעות שלי לא מפסיקות לנזול. ימים שאני חושבת רק על דבר אחד והוא אור אשכר".

זומר, נזכיר, נמצאת בהיריון, והיא כתבה לעוקבים כי היא משתדלת למרות המצב לשמור על שגרת הריון בריאה. "אני יודעת שאני צריכה לדאוג לדבר הכי יקר לי בחיים, לאוצר שאני מגדלת בבטן."
זומר אזרה אומץ לשתף וכתבה כי הבטיחה לעצמה שהשבוע יהיה דף חדש. "הבטחתי שהשבוע זה יקרה, הבטחתי שהשבוע אתחיל את המסע החדש. מאחלת לכולנו שלא נדע ימים קשים כאלו."
מצבו של אור אשכר עדיין קשה כאמור, וגם של חברו רותם מנסנו. חברם מיכאל אוסידון שנפצע באורח קל והשתחרר מבית החולים, הגיע בשבוע שעבר לתפילה שהתקיימה לרפואת חבריו סמוך לבית החולים, הודה לבאים וביקש להמשיך להתפלל עבור חבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה