תרבות ופנאי

נועה קירל טועה? זה המקום אליו התרסקה אחרי חשיפת השיר

שיר שרובו באנגלית אך שזורים בו מילים בעברית. בהצלחה לנועה, מחזיקים אצבעות! בינתיים זה לא הרשים יותר מדי את הקהל ושעתיים לאחר השמעתו, קירל ירדה אל המקום השביעי בתחזיות
מערכת ice | 
נועה קירל לאירוויזיון (צילום כאן 11)
אחרי שאמש (רביעי) נחשף השיר הישראלי של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה, "יוניקורן" שנכתב על ידי דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה, השיר שנבחר על ידי ועדה פנימית לא כל כך מתרומם בתחזיות לקראת התחרות.
UNICORN הוא שיר שרובו באנגלית אך שזורים בו מילים בעברית. בהצלחה לנועה, מחזיקים אצבעות! בינתיים זה לא הרשים יותר מדי את הקהל ושעתיים לאחר השמעתו, קירל ירדה אל המקום השביעי בתחזיות.

באדיבות כאן 11
השנה מציינת ישראל 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון, מתוכן זכתה 4 פעמים ושבע פעמים דורגה בין חמשת המקומות הראשונים. האם לקירל יש סיכוי אמתי לזכות, כרגע יש צורך במכונה משומנת.
נועה קירל, מסרה לאחר חשיפת השיר: "כבר תקופה ארוכה שאני שומרת בסוד את יוניקורן, ואין לכם מושג איזו הקלה זו לשתף אותו איתכם סוף סוף! אז אחרי תהליך יצירה ארוך ומרגש עם מיטב היוצרים הטובים ביותר בישראל, אני גאה לייצג את המדינה שלנו עם השיר המיוחד הזה ומבטיחה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שאירוויזיון 2024 יתקיים בישראל. תתחילו להחזיק אצבעות!"
נועה קירל, יוצרת זמרת ורקדנית היא עצמה יוניקורן במוזיקה הישראלית. בגיל 14 היא פרצה לתודעה, דרך הקהל הצעיר ועד לכל עם ישראל, עם שורת להיטי ענק שמשלבים ניחוח בינלאומי. בגיל 21 היא כבר הפכה לאמנית הצעירה ביותר בהיסטוריה של ישראל, שהופיעה בפארק הירקון מול 35 אלף איש. לאורך הקריירה היא כיכבה בסדרת נוער, הייתה שופטת בתוכניות כישרונות בטלוויזיה. עם רשימת הישגים אדירה ותארים כמו זמרת השנה, שיר השנה, אשת השנה במוזיקה, נועה קירל היא כוכבת הפופ המצליחה בישראל.
כידוע, מזמן לא הייתה למדינת ישראל נציגה באירוויזיון כמו נועה קירל, שמגיעה במעמד של מלכת הפופ הישראלית. מאחר והיא לא זמרת אנונימית, מטבע הדברים הופעה מאכזבת על בימת האירוויזיון יכולה לפגוע לה בקריירה ולכן הדילמה שלה היתה אמיתית.

"זו סיטואציה ממש מסובכת", מודה קירל מול הוריה בסרט שעלה הערב (רביעי) בכאן 11. "מצד אחד זה מחמיא בטירוף שמאמינים בי שאני מספיק טובה לעשות את זה, לייצג מדינה שלמה. מצד שני זה גם מאוד הלחיץ אותי. יש המון פחד, המון חששות וסיכונים." אביה אמיר ניסה להרגיע ואמר, "צריך לעשות שיקול דעת מה מרוויחים ומה אפשר להפסיד."
נועה קירל על החששות מהאירוויזיון (קרדיט כאן 11)
"יש הרבה להפסיד." אומרת קירל בסרט. "שחס וחלילה יקרה איזה משהו פוליטי במדינה, שישפיע על ההחלטה על המקום שלי באירוויזיון, שהביצוע לא ילך מספיק טוב, שהשיר לא יהיה מספיק טוב. זה לא שאני באה אנונימית, וזה יחשוף אותי ויעשה לי רק טוב. אם זו תהיה חשיפה לא טובה זה יכול גם לעשות לי רע לקריירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה