תרבות ופנאי

הנסיך ויליאם חושש: הנסיך הארי יהרוס את טקס ההכתרה של המלך

על אף שעבר חודש לאחר ההשקה של הספר החדש של הנסיך הארי נדמה שהסערה סביבו לא דועכת, בעיקר אם תשאלו את אחיו הבכור ויליאם. על פי דיווחים חדשים, אף שהמלך מקווה לפיוס, יורש העצר ממש לא נרגע ואף דואג מאד מהדרך שבה הספר ישפיע על טקס ההכתרה של המלך במאי
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
אף שנדמה כי הדרמה סביב הספר השערורייתי וסדרת הדוקו של הנסיך הארי כבר די שקעה, מתברר שלא כך הדבר עבור משפחת המלוכה. על פי הדיווחים מבריטניה, האח הבכור, הנסיך ויליאם, לא ממש מצליח לעבור הלאה ואפילו חושש מהדרך שבה הפרשה תשפיע על טקס ההכתרה של אביו המלך, בחודש מאי הקרוב.
על פי הכתב ולנטיין לואו, משפחת המלוכה קיוותה שהסערה סביב הקרע ביחסים כבר תירגע אך לא כך הדבר וכאמור החשש הוא שזה ישפיע על הטקס במאי ויהרוס את האווירה החגיגית בקרב המשפחה והציבור. בהתאם לכך, המשפחה ממשיכה בקו קבוע של שתיקה, על מנת לא להוסיף עוד עצים למדורה ומתוך אמונה שכל מילה מצדם תעכב את צעדי הפיוס.
כזכור, דיווחים נוספים עד כה רמזו כי על אף הדברים שהארי אמר וכתב באופן פומבי, המלך צ'ארלס עדיין רוצה שבנו ואשתו יגיעו לטקס ההכתרה. גורמים מהצד השני, של הארי ומייגן, מסרו שלא היה שום ניסיון לפיוס או הזמנה לטקס עד כה.
עם זאת, הסיבה לבעייתיות מגיעה דווקא מצדו של הנסיך הצעיר שדורש פיוס בעיקר דרך התנצלות מצד הארמון - דבר שכנראה לא יקרה בעקבות העובדה ששני הצדדים זוכרים את הדברים בצורה קצת שונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה