תרבות ופנאי

שימי תבורי יכול לחייך: מי שברו את החרם עליו?

אחד הזמרים הוותיקים והאהובים בישראל פשוט לא זכה להזמנות מעיריות לקראת יום העצמאות ה-75 של המדינה, זהבה בן הרימה את הכפפה והזמינה אותו להופיע עימה וגם עיריית אשדוד רוצה לסגור אותו הופעה וכן גם ראשון לציון וחיפה
מערכת ice |  7
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פייסבוק/ יהודית באומן)
עצוב. בצל התקופה הקשה שהוא חווה עם זוגתו יהודית באומן בשל מחלת בתה קרין באומן, עבורה הוא מנסה לגייס כסף בכל מחיר, שימי תבורי עמד בפני יום עצמאות לא כל כך שמח, גם אם הוא עדיין רחוק. ועדיין, כנראה שיש אנשים טובים באמצע הדרך.
עיריית אשדוד וראש העיר יחיאל לסרי ראו את הפרסומים על הדברים שאמר תבורי והודיעו לו כי הם מעוניינים להזמינו להופעה ביום העצמאות: "הצטערתי לשמוע ששימי תבורי לא הוזמן להופיע בחגיגות העצמאות והיה חשוב לי שיקבל את הבמה לה הוא ראוי, כאן אצלנו בעיר וישמיע משיריו הנפלאים שרבים מאיתנו גדלו עליהם".
גם הזמרת זהבה בן החליטה לעשות מעשה והזמינה אותו לחרוש איתה את הבמות ולהופיע ביום העצמאות ביחד, גם היא לפני שנים זכתה לכתף קרה ודי הוחרמה מהופעות בערים השונות. לאחר מכן, גם נודע שראשון לציון וחיפה הרימו את הכפפה ויזמינו אותו להופעה ביום העצמאות.
כזכור, תבורי סיפר בראיון ל-ynet: "זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני נמצא במצב הזה, בשנים שעברו, בחודש הזה אני כבר די סגור עם ההופעות לעצמאות. עכשיו אין לי שום דבר. למה? מה, אף אחד כבר לא אוהב את השירים שלי? הנוער לשלטון".
עוד הוסיף: "הזמרים הצעירים לוקחים מאות אלפים להופעה אחת, והעיריות יכולות לסגור עשרה אמנים ותיקים במחיר של זמר אחד, הם מתנהגים כאילו שאין מבוגרים. אני אחד הזמרים הטובים בארץ וכל העם אוהב אותי, אבל איך עוזי חיטמן כתב? לא באתי לשנות את העולם".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    זהבה
    ניסים 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ולא יהיה על זהבה בן שכולה לב אחד גדול שיודעת להעריך דרך של זמר מאין בא ולאן הגיע שימי זמר ענק ומה לעשות שהדור הצעיר כבר לא שר כמוהו ורבים וטובים לא שומעים עליהם משה פרץ קובי פרץ ועוד לא צריך להיעלב מי שמעריך יזמין אותך שימי הגדול
    סגור
  • 5.
    שר תרבות איכפתי שמעוניין להשאיר חותמו בתפקידו
    שמ 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול למצוא בקלות פתרון ביצירת הופעות ממומנות על ידי המימשל בכל שנה אליהן יוזמנו להופיע בהן רק אמנים בני גיל מסויים שהשוק מזניח כי הילדות והילדים האומנים הצעירים מעניינים יותר את הצעירים.הייתי לאחרונה בהופעה של המנצח גיל שוחט ותזמורת חופים ואלון אוליארצ'יק ונורית גלרון.האולם היה מלא בזיקני הדור,גימלאים וסתם קשישים.850 איש.המנצח גיל שוחט הוא איש סוחף אנשים ולכן אנשים ממש מבוגרים קמו ורקדו ושרו בשורות המושבים ובצידי האולם במשך שעה ארוכה והחגיגה היתה עם אומנים שכבר אינם ילדים.איו שום בעיה ליצור הופעות כאלה עם כל האומנים שמודרים ומורחקים מהבמות בגלל גילם.הרשויות צריכות להיות מודעות למצב היום כשחלק הולך וגדל מהאוכלוסייה הוא מעל גיל 50,60, וצריך להיערך בכלל וגם לא לשכוח את האומנים כדי לתת גם לקשישים והמקשישים אומנות מכל הסוגים.אם עירייות מסוימות מצליחות בכך אין סיבה שזה לא יקיף את כל המערכת המוניציפלית ערים מועצות איזוריות מועצות מקומיות ושאר אירגונים דומים.
    סגור
  • 4.
    זהבה אחת שיש לה מצפון ולב ענק, ובעיקר נשמה טובה.
    זהבה אלוהים ייברכך 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהבה אחת ויחידה ואלוהים ישיב לך שבעתיים
    סגור
  • תבורי
    אפרת הוא זמר ענק. 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר מעולה. קול נהדר עדיף מהצעירים הצורחים
    סגור
  • 3.
    הכל מאיתו יתברך
    חיים 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעשה יפה מאד
    סגור
  • 2.
    שימי תבורי לא הוזמן לשיר
    דנית 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא הזמין אותו מפסיד .וצריך להתבייש.שימי אחד הזמרים הטובים ביותר בארץ.אין לו תחליף .קול נעים ומיוחד אדם אהוב.הקול לא הישתנה לו.מגיע לו כבוד גדול שיופיע ביום העצמאות.אין ספק בכלל. כולם מחכים לשמוע ולהנות מהקול שלו. כל הכבוד לזהבה בן.נשמה טובה
    סגור
  • 1.
    שימי זמר באיכות מדהימה
    רני גוטליב 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפני כשנה ראיתי את שימי בהופעה בים המלח. פשוט זמר מדהים !!!
    סגור