תרבות ופנאי

תיראו מופתעים: קים קרדשיאן לא סובלת את אשתו של קניה

דיווחים חדשים מעבר לים טוענים כי קים קרדשיאן שונאת את אשתו החדשה של קניה ווסט ושהיא אפילו מכירה אותה שנים רבות וחשדה בשניים בעבר. יתרה מכך, המשפחה כולה חוששת כיצד זה ישפיע על ארבעת ילדיהם של ווסט וקרדשיאן
מערכת ice | 
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
לפני כשבוע כולנו הופתענו לגלות שקניה ווסט ככל הנראה התחתן עם אישה 'אנונימית' בשם ביאנקה סנסורי - כולנו, חוץ מקים קרדשיאן. על פי דיווחים מטעם מקורבים למשפחת קרדשיאן מתברר כי קים מכירה היטב את החדשה של קניה ושהיא חשדה בעבר בקשר כלשהו ביניהם.
טרם ווסט החל בהבעת רצף של הצהרות אנטישמיות, שגרמו למותגי הענק כמו אדידס לנטוש אותו, הוא עבד על קולקציות ייזי הפופולריות, ומי שהייתה אחת המעצבות במותג היא לא אחרת מאשר סנסורי. לכן, קרדשיאן הכירה אותה שנים רבות ומתברר כי הן ממש לא הסתדרו וכי קים חשדה שסנסורי מעוניינת בבעלה. כמו כן, מקורבים ועובדים אף טוענים שקים שונאת את סנסורי ושזה היה ניכר לכולם.
כעת, המשפחה לא בטוחה אם הידיעות על הנישואים בין השניים הם אמיתיים או פשוט ניסיון של ווסט לגרור תשומת לב. עם זאת, במידה והנישואים אמיתיים מדובר בבעיה עבור המשפחה היות והם חוששים ממעורבות של אשתו החדשה של קניה בחייהם של הילדים המשותפים עם קים.
כאמור, ווסט לכאורה התחתן עם סנסורי בטקס אינטימי בסוף השבוע שעבר אך לא ידוע אם מדובר בנישואים חוקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה