תרבות ופנאי

רן דנקר זועם: "קיצוניים דורסים אותנו, רוצים שנהפוך לדיקטטורה"

רן דנקר זעם בעקבות המצב במדינה והתייחס להפגנת הענק בכיכר הבימה: "מדינה שלמה שנדרסת על ידי קיצוניים שמבקשים להפוך אותה לדיקטטורה. זאת הפגנה על צביונה של ישראל כמדינה דמוקרטית. מערכת המשפט נדרסת לנו מול העניים"
מערכת ice |  4
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום אוהד רומנו)
אמש (שבת) נערכה שוב מחאת ענק נגד הממשלה הנכנסת בכיכר הבימה שבתל אביב. על פי הערכות של המשטרה, כ-80 אלף אנשים פקדו את כיכר הבימה ויצאו למחות, כאשר בין היתר הונפו במהלך ההפגנה גם עשרות דגלי פלסטין.
מי שהתייחס אתמול עם סדרת סטורים תוקפנית למחאות הענק הוא הזמר רן דנקר, שהעלה סטורי כאמור ובו הוא כתב: "ליבי עם רבבות המפגינים הערב! שלא ימכרו לכם לוקשים ההפגנה היא לא של ימין ושמאל ולא של אף קהילה אלה של מדינה שלמה שנדרסת על ידי קיצוניים שמבקשים להפוך אותה לדיקטטורה. זאת הפגנה על צביונה של ישראל כמדינה דמוקרטית ליברלית מתקדמת חופשית שמבקשת לקבל את כל אזרחיה בצורה שווה ומכבדת בלי לגזור או להדוף אף זכות של אף אזרח".
דנקר הוסיף: "אני מאמין בעם שלנו מאוד! אני אוהב אותו ויודע שהאור יגבר על האלימות והגזענות! ולא נכנסנו למערכת המשפט שמגנה על כולנו שפשוט נרמסת מול עניינו. זאת קריאה אחרונה בהחלט בואו נתאחד ונראה להם שאנחנו לא נותר על הרצון לחיות פה באהבה גדולה יחד". בסטורי נוסף שהעלה דנקר הוא הוסיף את דגל הגאווה לצד דגל מדינת ישראל וכתב: "וכן גם יהיה גאה מאוד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי זה הח'ארה הזה ? שנזפזפ אותו (ל"ת)
    יעקב 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    דיקטטוריה?
    אמת 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה ומרץ והערבים זוכים בבחירות הבאות ומקימים ממשלה (כמו הממשלה שהייתה עד עכשיו) אז יהיו להם את אותם הזכויות שיהיו לממשלה הזאת , אבל אז זה יהיה בסדר נכון ? כי זה הצד שלכם ?
    סגור
  • 1.
    צודק רן דנקנר
    א ל יס 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רן דנקנר צודק! ממשלת הזדון פועלת לפירוק מוסדות המדינה הדמוקרטית והפיכתה לדיקטטורה. ושימו לב, איך כל פעם שהעם בישראל מפגין, יש מי שטורח להשחיל "ידיעה" - "בהפגנה נראו כמה דגלי אש"ף"....
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    מלכישוע 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור