תרבות ופנאי

כוכבת 'צער גידול בנות' מתחתנת בהפתעה בטקס סודי

כוכבת הילדים והשחקנית הוותיקה, אשלי אולסון, התחתנה לקראת סוף שנת 2022 בחתונה יוקרתית וסודית בבל אייר. זה כל מה שנחשף על הטקס עד כה
מערכת ice | 
חתונה (צילום freepik)
כוכבת הילדים האהובה, שפרצה לתודעת הציבור בתכנית 'צער גידול בנות', אשלי אולסון התחתנה על פי הדיווחים בטקס סודי ב-28 לדצמבר. בעלה הטרי של הכוכבת (שהיום מריצה עסק אופנה מצליח עם התאומה מרי-קייט) הוא האומן לואי אייזנר.
על פי הדיווחים החדשים השניים התחתנו בטקס מצומצם, מול כ-50 אורחים בלבד, בבל אייר. רשימת האורחים כמובן לא פורסמה אך מעריכים כי התאומה מרי-קייט וגם האחות הקטנה המפורסמת, אליזבת אולסון נכחו בטקס. 
הזוגיות של השניים לא הייתה פומבית במיוחד, על אף שהחלו לצאת כבר בשנת 2017. רק בשנת 2019 הם הופיעו לראשונה על השטיח האדום ולא היה ידוע דבר על אירוסים בין השניים. בעוד שהקריירה של אולסן ידועה לכל, אייזנר הוא בנה של עורכת לשעבר במגזין ווג ומעצבת התכשיטים, ליסה אייזנר. אביו הוא הנשיא לשעבר של חברת דייוויד גפן.
על אף שהאחות התאומה רק התחנה, הצלע השנייה מרי-קייט דווקא התגרשה לפני כשנתיים מאחיו של נשיא צרפת לשעבר, אוליבר סרקוזי. האחות הצעירה, אליזבת, הינה כאמור כוכבת בפני עצמה ומככבת בסרטי מארוול בתור דמות המכשפה וונדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה