תרבות ופנאי

בת הזוג של רונאלדו נחשפת: "לעולם לא אשכח את זה"

בת זוגתו של רונלאדו ואם ילדיו, ג'ורג'ינה רודריגז, היא אשת עסקים בפני עצמה ובראייתה היא לא רק בת הזוג של אחד השחקנים המצליחים בעולם. עם זאת, השנה הזו הייתה הקשה בחייה בעקבות מות בנה בלידה - כעת היא חושפת לראשונה כיצד עברה את התקופה הקשה הזו
מערכת ice |  1
רונאלדו וזוגתו (צילום georginagio אינסטגרם)
בחודש אפריל האחרון השחקן הפורטוגלי האהוב, כרסיטיאנו רונאלדו, ובת זוגתו ג'ורג'ינה רודריגז הודיעו בפוסט משותף על מות בנם בעת הלידה, בעוד שהתאומה שרדה למרבה המזל ונקראה בלה איזמרלדה. השבוע, חודשים רבים לאחר מכן ובצל מונדיאל פחות מוצלח עבור בן זוגה, רודריגז מדברת לראשונה.
רודריגז התראיינה לכתבת השער עבור מגזין האופנה 'אל' בספרד ובמסגרתו סיפרה לראשונה באופן מלא על חוויית הלידה הקשה שעברה באפריל והדיסוננס בין מותו של בנה ולידתה של בתה הבריאה. לדבריה של רודריגז זו הייתה טלטלה שהחלה מהרגע המאושר ביותר והפכה לרגע העצוב ביותר. 
רודריגז, בת 28 בלבד, מספרת כיצד השנה האחרונה היא כזו שלא תשכח מעולם ואולי גם השנה הכי מאתגרת שהייתה לה וכי זה ילווה אותה לנצח. לזוג כבר ישנה ילדה קטנה בשם אלאנה, שנולדה לפני חמש שנים וזאת לצד שלושת ילדיו של רונאלדו שהגיעו לעולם באמצעות אם פונדקאית. 
לדבריה של רודריגז, תחילה היא לא ידעה כיצד לעבור את התקופה הזו היות והיא מהולה בכל כך הרבה עצב ושמחה במקביל. למרות זאת, היות והייתה מוקפת בילדיה היא הבינה כמה משפחתה חשובה וכמה היא ברת מזל. את המסע הקשה שהיא עברה נוכל לראות במסגרת העונה השנייה של הסדרה שמצולמת על חייה, מבית נטפליקס.
רודריגז ורונאלדו נפגשו בשנת 2016 ולדבריה זו הייתה אהבה ממבט ראשון. על ההיריון עם אלאנה הם סיפרו זמן קצר לאחר שנולדו התאומים של רונאלדו מפונדקאות. מאז שהם הכירו רודריגז הפכה להיות אושיית רשת מובילה, דוגמנית ופרזנטורית. היא מודה בכך שהקשר עם רנאלדו הזניק אותה למצב הזה אך זה לא דבר שאמור להוריד מערכה וזה לא נותן את הזכות לאחרים להשפיל אותה.
לצד עבודתה השוטפת והמשרה המלאה בתור אם, רודריגז ליוותה את בן זוגה ואב ילדיה לטורניר המונדיאל בקטאר שנגמר לאחרונה עם ניצחון של ארגנטינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגהה
    אבשלום קור 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי למען השם כותה בת זוגתו? ניתן לרשום בת זוגו או זוגתו בלבד!!!! למי אתם משלמים שם?
    סגור