דיגיטל וטק

ליאו מסי שובר את הרשת: ההישג המטורף של הכוכב נחשף

ליאו מסי העלה פוסט לאינסטגרם אחרי הזכייה של ארגנטינה במונדיאל ושבר לחלוטין את הפלטפורמה אחרי שזכה להכי הרבה לייקים אי פעם באינסטגרם, עם למעלה מ-55 מיליון כאלה, וזה כמובן רק ממשיך לעלות
מערכת ice |  1
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי חווה אתמול (ראשון) את הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו כאשר כבד שני שערים והוביל את ארגנטינה לניצחון בפנדלים על נבחרת צרפת, זאת אחרי 3:3 בתום 120 דקות, באחד ממשחקי הגמר הגדולים והדרמטיים שידענו בהיסטוריה, אם לא הגדול ביותר בהם.
מסי כבר הצהיר לפני הטורניר שזה יהיה המונדיאל האחרון שלו בקריירה, מה שיצר עוד יותר טירוף ענק סביב המונדיאל הנוכחי שהיה האחרון של שניים מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה - כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי, שהשאיר מאחור את הפנומן עם זכייה היסטורית והראשונה שלו בתואר הנכסף.

אבל אל השיאים המטורפים ששבר ליאו מסי בחודש האחרון מצטרף עוד אחד ולא פחות מרשים. מסי העלה פוסט לאינסטגרם ששבר את שיאי הלייקים לפוסט אחד בכל הזמנים כשכרגע הוא עומד על למעלה מ-55 מיליון לייקים כשהמספר רק עולה ועולה.
בפוסט שהעלה מסי הוא כתב: ארגנטינה אלופת העולם!!! חלמתי את זה כל כך הרבה פעמים, כל כך רציתי את זה שעדיין לא נפלתי, אני לא מאמין. תודה רבה למשפחתי, לכל מי שתומך בי וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שארגנטינאים נלחמים ביחד ומאוחדים אנחנו מסוגלים להשיג את מה שקבענו לעשות. הכישרון שייך לקבוצה הזו, שהיא מעל האינדיבידואלים, זה הכוח של כל הנלחמים על אותו חלום שהיה גם חלומם של כל הארגנטינאים... עשינו את זה!!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם מסי לא מתמודד יותר, מונדיאל הבא ארגנטינה עפה בבתים (ל"ת)
    333 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור