תרבות ופנאי

אוהד בוזגלו בדרך להתמסד? הצעד הדרמטי בזוגיות נחשף

אוהד בוזגלו נפרד מהמשולש הרומנטי עם אלכסה ומריה, והחל לצאת מזה מספר חודשים רק עם מריה. כעת, השניים עשו צעד חשוב בזוגיות כשמריה עברה כל הדרך מהצפון להתגורר בסמוך לבוזגלו, שאמר בתגובה: "אני בחרתי כדרך חיים לא להתחייב כדי לא לשקר ולבגוד וכך אמשיך תמיד"
מערכת ice |  3
אוהד בוזגלו מריה (צילום אור גפן)
אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי, עורר סערה גדולה אחרי שסיפר כי הוא יוצא עם שתי נשים במשולש אהבה רומנטי. שתי הנשים הנוספות היו מריה נקרסוב ואלכסה, שהחליטה לעזוב את משולש האהבה הזה אחרי שהרגישה כי היא לא מוכנה לכך. מאז, בוזגלו נשאר עם מריה והשניים פיתחו קשר רומנטי ואף נצפו במספר אירועים.
היום (חמישי) פורסם ב-TMI כי השניים עשו צעד דרמטי במערכת היחסים כאשר מריה, שהתגוררה לאחרונה בקריית מוצקין, החליטה לעשות צעד לכיוון אוהד ולאחרונה עברה להתגורר בסמוך אליו כשעברה לראשון לציון. 
אוהד בוזגלו נשאל לגבי העובדה שמריה עוברת להתגורר בסמוך אליו, והאם הוא הולך להתמסד בקרוב אחרי שנראה כי הוא מצא את האחת של חייו וענה: ״אני עדיין לא מחויב בקשר. אני בחרתי כדרך חיים לא להתחייב כדי לא לשקר ולבגוד וכך אמשיך תמיד, לא משנה כמה אוהב ואהיה זוגי. האהבה למריה היא התאהבות שלא שזכורה לי מעולם. הכי גדולה שהייתה לי. זה לא מבטיח כלום כמובן כי החיים מפתיעים ודינמיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    דני 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רגע .אתה לתיחננת ילד עם אלכסה.יסתום איש עלוב
    סגור
  • 2.
    כן צעד ענק- אני אסביר
    רינת 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שהיא הייתה גרה בקריית טבעון, כשהיא הייתה יוצאת איתו במרכז היא הייתה נשארת לישון וזה לא התאים לו. אז הוא סידר לה דירה??
    סגור
  • 1.
    דוחה תשועלים לא מבין מה מוצאות בו
    מיצי 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חובב יוצאות ברית המועצות
    סגור