תרבות ופנאי

המכללות הגדולות בישראל מאירות את הבניינים בסגול: זו הסיבה המרגשת

לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, מאירה את מבנה ה"חללית" המפורסם בסגול. גם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט האיר את בניין המכללה בצבע סגול לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות
מערכת ice | 
מכללת סמי שמעון בסגול (צילום יחצ SCE)
מדי שנה ב-3 בדצמבר מצוין היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. הערב (חמישי) יצויין "לילה סגול" במוסדות ציבוריים ברחבי המדינה, במסגרתו מוארים מאות בניינים ומבנים ברחבי הארץ בגוון סגול, שהוא הצבע המזוהה עם קהילת האנשים עם מוגבלויות בעולם. זאת במטרה להעלות למודעות הציבור את זכותם של אנשים עם מוגבלויות לחיים של כבוד שוויון ושילוב בחברה, בקהילה ובעבודה.
גם SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, מאירה הערב בסגול את בניין מינקוף, הקרוי בפי הסטודנטים "מבנה החללית", שבקמפוס באר שבע, וכן את בנין צלזיוס ובנין בני ברית שבקמפוס אשדוד. מנהלת המכללה נמסר כי היא מייחסת חשיבות רבה להעלאת המודעות לנגישות לאנשים עם מוגבלות, ושמחה לקחת חלק ביוזמה המרגשת שצובעת את מדינת ישראל בסגול. גם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט האיר את בניין המכללה בצבע סגול לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות.
מיזם "לילה סגול" בהובלת מפעל הפיס, השלטון המקומי, השלטון האזורי ואתר "שווים", מתקיים זו השנה השלישית למען שילובם של 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלויות בקהילה, בתעסוקה ובחברה הישראלית.

צילום: המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
עוד במסגרת היום המיוחד, מגן שר הבריאות הוענק לסלומון ביטון – עיוור, נכה צה"ל שהקים את סיירת המתנדבים למען חיילי צה"ל. המגן הוענק לביטון בטקס רשמי שנערך על ידי משרד הבריאות במעמד שר הבריאות בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה