תרבות ופנאי

אבי אבורומי מתרגש: "זו המתנה הכי טובה שקיבלתי בחיי"

הזמר אבי אבורומי הגיע השנה להישגים חסרי תקדים ומכר עשרות הופעות. דווקא הופעה אחת שבה התארח גרמה לו להתרגש ולשתף: "אל תראו בעיניים, קומו תסתכלו לאנשים באישונים ואל תפחדו להגיד - אני אעשה את זה"
מערכת ice | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
אחת הפריצות המוזיקליות המעניינות של השנה, הזמר אבי אבורומי, לא דמיין שהעלייה שלו תהיה מהירה כל כך ואהבת הקהל תהיה כה רבה. לאחר שמילא האנגרים שלמים בעצמו, התארח השבוע בהופעת האיחוד של הפיג'מות - "עודד פז והקסדות".
בפוסט מרגש באינסטגרם שיתף את סגירת המעגל, "כשחגגתי יום הולדת 10 אמא שלי באה איתי לטיול בשכונה שלנו, היא שאלה אותי ״אבי מה אתה רוצה מתנה ליום הולדת חיים שלי?״ אמרתי לה שאני רוצה פלייסטיישן, כמובן כמו כל ילד שאהב לשחק. אז היא הסתכלה עליי חצי נבוכה, חשבה קצת וענתה: ״אולי מתנה ליום הולדת אני אשים לך כבלים בטלוויזיה?״"
"אני כמובן התבאסתי, בתור ילד אתה לא מבין אפילו אחוז מהעולם, רציתי להיות כמו הילדים האלו בכיתה שלי שבאים אליהם אחרי הלימודים לשחק בסוני. אבל הסתכלתי עליה, הנהנתי ובאותו השבוע באו להתקין לנו ממירים בטלוויזיות. אמא שלי לא יודעת את זה אבל כנראה מכל המתנות לימי הולדת שקיבלתי עד היום - זו הייתה המתנה הכי טובה בעולם.

"פתחתי את הטלויזיה בחדר שלי והתחלתי לצפות בכל כך הרבה תכניות ששמעתי את הילדים בכיתה שלי מדברים עליהם, מערוץ הילדים ועד לתכניות הפחות סימפטיות לילד בגיל שלי כמו עספור, הבורר, אהבה מעבר לפינה וכו. ובין היתר הייתה סדרה שהייתי יושב וצופה בה כל יום, כל היום, כל פרק הצחיק אותי, כל פרק הכניס אותי לאווירה, כל פרק החכים אותי ואלו היו ״הפיג׳מות״.
 
"הערצתי את הפיג׳מות בתור ילד ועד היום, אמא שלי בכסף שהיה לה החליטה לתת לי את הזכות לראות טלוויזיה כמו כולם. היא לא יודעת שבכסף הזה שהיא השתמשה אני שאבתי את החלומות שלי מהמסך, מהדמיון, הייתי עוצם עיניים והולך לישון מדמיין איך יום אחד אולי אופיע על במה כמו כל האנשים המטורפים בטלויזיה.
"ביום שני האחרון הופעתי יחד עם עודד פז והקסדות (הפיג׳מות), אילן רוזנפלד, טל מוסרי, גרי פאקינג המבורגרי ועוד הרבה אנשים שעד היום אני מעריץ.
"אמא, איזו מתנה הבאת לי יא לב שלי, אני מגשים כל ערוץ שהיה בממיר לאט ובזהירות ואפילו לא מזמן ישבת בסלון לראות בממיר הזה אותי בפאודה ועוד מקומות אחרים שיבואו בעתיד. אל תראו בעיניים, קומו תסתכלו לאנשים באישונים ואל תפחדו להגיד ״אני אעשה את זה״"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה