תרבות ופנאי

ירושלים תחרים את אייל גולן? "אות קלון על מצחנו"

בעקבות הפרסומים החדשים אודות אייל גולן, גוברות הקריאות להחרים את הופעותיו, ושני בכירים בעיריית ירושלים כבר הצהירו כי יתנגדו בתוקף לארח את הזמר בעירם
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock)
בעקבות הגילויים בחדשים בפרשת "משחקי חברה" והעדויות שפורסמו שלכאורה אייל גולן ואמרגנו שהו מחוץ לחדר ושמעו קריאות של הנערות שנאנסו – גוברים הקולות להחרים את הזמר.
בחדשות 12 פורסם כי המשטרה זימנה לעדות צעירה שלא נחקרה בעבר, ואשר על פי החשד נאנסה על ידי מקורביו של הזמר. הרשת גועשת בעקבות הגילויים החדשים והביקורת כלפי גולן גוברת, מה שגרם לאייל גולן לשבור שתיקה ולפרסם פוסט תגובה לטענות נגדו: "מדובר בכתבה מגמתית, שמייחסת לי האשמות שקריות", כתב גולן. "לצערי, כל הניסיונות של הצוות המקצועי שלי לשוחח עם הכתבת ולאפשר לנו להגיב בצורה רצינית, נדחו בזלזול ואפילו את התגובה הכתובה שהועברה מטעמי, לא שידרו במלואה".
היום פורסם באתר mynet כי שני חברי מועצה בכירים בעיריית ירושלים, סגן ראש העירייה אריה קינג ויו״ר האופוזיציה עופר ברקוביץ, הצהירו כי יתנגדו בתוקף לכל הופעה של איילן גולן בעיר הבירה, הממומנת או מופקת על ידי העירייה. "ככל שזה תלוי בי", אמר קינג, "אין מצב שאייל גולן יופיע בהופעות ופסטיבלים של עיריית ירושלים. אני מצפה לשיתוף פעולה עם כלל חברי מועצת העירייה. הופעה שלו תחת הלוגו של העירייה, תהיה אות קלון על מצחם של כלל חברי המועצה".
גם יו״ר האופוזיציה, עופר ברקוביץ׳, הסכים עם הפרסום והצהיר: "כל עוד לא תוסר העננה החמורה מול המעשים הללו, אני מצטרף לאריה קינג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה