תרבות ופנאי

כך כוכבת טהרן ניב סולטן חגגה יום הולדת 30

רגע לפני שתטוס עם בעלה מאור שוויצר לירח דבש בתאילנד, ניב סולטן חגגה יום הולדת 30 על סט הצילומים ואמרה: "אני אוהבת את החגיגות שלי מצומצמות" 
מערכת ice | 
ניב סולטן שגרירת אלביב (צילום ניב סולטן)
רגע לפני ירח הדבש בתאילנד, השחקנית העסוקה והמוערכת ניב סולטן חגגה יום הולדת 30 על סט הצילומים של מותג אלביב מבית לוריאל פריז. סולטן היא השגרירה הישראלית הראשונה של המותג, והצילומים כללו מוצרים חדשים בתחום טיפוח השיער שיגיעו למדפים בקרוב. בסוף הצילומים לקמפיין, סולטן קיבלה מהצוות עוגת יום הולדת בהפתעה. 
צילומי הקמפיין נערכו בפנטהאוז יוקרתי בגבעתיים, כשניב הדגימה את שגרת טיפוח השיער היומית שלה. היא שיתפה את צוות הביוטי על הסט שבסוף השבוע האחרון חגגה עם בעלה, מאור שוויצר, את יום הולדתה ה-30 בבילוי זוגי במסעדה בתל-אביב, והוסיפה: "אני אוהבת את החגיגות שלי מצומצמות ואיכותיות". סולטן גם אמרה שאחרי ראש השנה, היא ובעלה מתכננים לחגוג עם המשפחה המורחבת של שניהם, ומיד לאחר מכן יטוסו לירח דבש בתאילנד. סולטן שיתפה: "אני כל כך מחכה לזה. תכננו הכל, ואני בטוחה שיהיה מדהים".
 
כזכור, ב-2020 סולטן זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית השחקנית הראשית הטובה ביותר, לאחר שגילמה סוכנת מוסד אמיצה בסדרת הריגול של כאן 11. לוריאל פריז בחר בה כשגרירה הישראלית הראשונה בזכות ערכיה וכשרונה שמנגיש לצרכניות את חזון המותג שדוגל בהצמה נשית. אילן נקש, מנהל חטיבת מוטצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר: "הבחירה בסולטן עולה בקנה אחד עם ערכי המותג - נשיות עוצמתית, מומחיות, חדשנות וקיימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה