תרבות ופנאי
בר רפאלי חוגגת: זה הצעד החדש עם הקמפיין היוקרתי
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית המצליחה בעולם בכל הזמנים, זוכה להמשך הקמפיין היוקרתי שלה, ואלו הפרטים שנחשפים לראשונה ב-ice
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית בר רפאלי, שברה לא מעט תקרות זכוכית. היא נחשבת לדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בכל הזמנים, והקריירה שמלווה באינסוף כתבות וכותרות, ממשיכה רפאלי לשמור על מעמדה כאייקון בבידור הישראלי והבינלאומי.
הבוקר (שני) מתפרסם לראשונה ב-ice, כי מותג החזיות וההלבשה התחתונה המוביל "FEMINA" חתם על הארכת חוזה וממשיך לשנתיים נוספות עד סוף שנת 2027 עם הפרזנטורית, אשת העסקים ודוגמנית העל רפאלי.
מזה ארבע שנים שרפאלי משמשת כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA והובילה קמפיינים בולטים במיוחד למותג. לאחר ארבע שנים מוצלחות מאוד בהן המותג רשם צמיחה והובלה בקטגוריה.
לאורך השנים האחרונות רפאלי כיכבה בקמפיינים מצליחים וזכורים במיוחד למותג ההלבשה התחתונה והחזיות "FEMINA" ביניהם הקמפיין האחרון עם הפסקול האייקוני "Supergirl", שיצא בשנת 2000 בביצוע להקת ,Reamonn ופורסם מחדש בשנת 2003 כאשר הוקלט על ידי הזמרת האמריקאית אנסטייז'ה.
רפאלי הובילה עוד מגוון קמפיינים מוצלחים, אחד מהם זה עם השיר הקליט "BAR PUT A BRA, PUT A FEMINA" המבוסס על שיר הילדות הנוסטלגי וכמובן הקמפיין בו הפגינה רפאלי את כישורי התיפוף שלה לבושה בג'ינס וחזייה לצלילי השיר הנודע של הזמר פיל קולינס "IN THE AIR TONIGHT".
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת FEMINA מוסרת כי: "לאחר 4 שנים מוצלחות אנחנו נרגשים ושלמים להמשיך עם בר לעוד שנתיים נוספות, הבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית המותג בתחילת הדרך נבעה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שהוכתבה שמטרתה הייתה להעלות את המודעות למותג וערכיו בקרב קהל היעד הרחב שלנו".
עוד הוסיפה כדורי: "כיום אנחנו רואים בבר רפאלי חלק בלתי נפרד מהמותג ושותפה אמיתיית להצלחה שלו והפיכתו למוביל בקטגוריה. יחד אנחנו מובילים מסרים וערכים של נשיות, עוצמה וביטחון, אלגנטיות, ואיכות חסרת פשרות. אנחנו נרגשים מאוד לקראת השנתיים הקרובות בהן נמשיך ליצור יחד קמפיינים ייחודיים, בולטים ומוצלחים".
בר רפאלי מוסרת: "במהלך 4 שנות של עבודתנו המשותפת, זכיתי לא רק להכיר ולייצג מותג עם ערכים אמיתיים שאני מאמינה בהם, אלא גם להכיר את האנשים המוכשרים והאנושיים שעומדים מאחוריו. זו זכות גדולה וכבוד גדול".
"FEMINA" נמצאת בחוד החנית של ההלבשה התחתונה כבר מעל ל-60 שנות עשייה, כאשר החברה ממשיכה לפתח את תחומי המומחיות השונים עם דגש על חזיות, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר עם ייצור של יותר מ-3 מיליון פריטים בשנה, במעל 400 נקודות מכירה ועמידה בסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר.
עוד ב-
כך הפכה "FEMINA" לאחד השמות המובילים והמתמחים בעיצוב ופיתוח חזיות. FEMINA היא חברה בעלת DNA נשי כאשר 90% ממצבת כוח האדם בחברה בנויה מנשים, המכירות ויודעות במדויק מהם הצרכים, האתגרים, הרצונות והחלומות של כל אישה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בחירה נכונה ביותר (ל"ת)חיים 10/2025/27הגב לתגובה זו0 0סגור



