תרבות ופנאי

אייל גולן מתרגש: איחוד נדיר על הבמה וגם הגרושות מגיבות

עם חמישה ילדים משלוש נשים שונות, לא תמיד קל להפגיש בין כולם אבל הלילה זה קרה: על הבמה בקיסריה אירח הזמר אייל גולן את כל ילדיו ושיתף את קהל מעריציו בתמונה המרגשת מהאירוע עם הכיתוב "כל חיי", בתוספת אימוג'י לב. איך הגרושות של הזמר הגיבו?

מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
כזכור, גולן אירח השנה על הבמה את ילדיו, אלין וליאם, שעושים את צעדיהם הראשונים על בתחום הבידור, והעניק להם הזדמנות לשיר לפני קהל גדול. אז כתב גולן: "מעולם לא דמיינתי שאארח בהופעה שלי את אלין וליאם שישירו יחד איתי על הבמה והרגע הזה בקיץ שעבר בבלומפילד היה מבחינתי אחד מהרגעים הכי מרגשים בכל הקריירה שלי. תמיד שואלים אם אני או אילנית דחפנו אותם למוזיקה ולבמות והתשובה היא לא, תמיד עודדנו אותם לבחור במה שהם אוהבים".
במסגרת סדרת מופעי הקיץ של הזמר בקיסריה, גולן אף העלה בשבוע שעבר את בנו ליאם לבמה וביצע איתו דואט.

אייל גולן וחמשת ילדיו | צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אייל גולן @ayalgolan1
מי שעדיין לא מראים התעניינות בעולם המוזיקה הם יאן גולן, בנו של הזמר מהדוגמנית רוסלנה רודינה, ומיאל ורון, ילדיו הקטנים מגרושתו דניאל גרינברג. הלילה גם הם ליווי את הזמר על הבמה בקיסריה ואף הצטרפו אליו בשירה. רודינה, שהעלתה את התיעוד של יאן שר עם אביו כתבה: אימאל'ה, אמא שרופה עליו". 
מתוך חשבון האינסטגרם של דניאל גרינברג @daniel_greenbergg
גרינברג תיעדה באינסטגרם את ילדיה מתכוננים להופעה וציינה: "הולכים להרים לאבא שלהם... ההתרגשות שלהם לפני הופעה זה כמו יום חג". הדוגמנית גם בירכה את ילדיה: "תהנו אצל אבא, תשירו לו. תמחאו לו כפיים". רודינה וגרינברג לא היו בין האורחים בקהל.
אילנית לוי, שצפתה בבנה ליאם מופיע על הבמה הוסיפה תגובה משל עצמה: "גאווה זאת מילה קטנה מידי לתאר את הלב שלי שמתפוצץ מלראות אותך על הבמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה