תרבות ופנאי

דרמת ענק בסיבוב ההופעות: המופע של אייל גולן נדחה

הזמר אייל גולן היה אמור לקיים הופעה הערב באמפי בקיסריה אך פיקוד העורף הודיע כי בעקבות ירי הרקטות המאסיבי של חיזבאללה יש הגבלות התקהלות ביישובים מגוש דן וצפונה. הפקת המופע הודיעה כי הוא יידחה לתאריך חדש
מערכת ice |  4
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר אייל גולן מכר את כל הכרטיסים ל-12 הופעותיו באמפי בקיסריה, כולל זו שאמורה להתקיים הערב (ראשון). מההפקה נמסר כי המופע הערב יידחה לתאריך 15.9.
"עקב הנחיות פיקוד העורף והמצב הביטחוני, המופע של אייל גולן שתוכנן הערב (25/08) באמפי קיסריה יידחה ל-15.09. הכרטיסים שהגיעו לרוכשים, יהיו תקפים באופן אוטומטי לתאריך החדש. רוכשי כרטיסים אשר ירצו לבטל את הכרטיסים יוכלו לעשות זאת באופן עצמאי דרך האזור האישי באתר קופת ת״א". 
נכון לשעה זו, שאר המופעים של הזמר אייל גולן בקיסריה מיום שלישי ואילך מתקיימים כסדרם, מכיוון והנחיות פיקוד העורף תקפות עד לשעות הערב של יום שני בלבד.
כזכור אייל גולן, אחד הזמרים האהובים בישראל, פתח בחמישי שעבר את סבב ההופעות שלו באמפי בקיסריה, אליו צפויים להגיע בסך הכל למעלה מ-50 אלף מעריצים נלהבים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל
    אלי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זה אייל ביטון,אדם בזוי שאף אחד לא מקשיב לו,מה הוא תרם לביטחון המדינה,נראה אותו לובש מדים ויוצא להילחם בעזה,בא לי להקיא כשאני רואה אותו.
    סגור
  • 2.
    וואי וואי וואי
    מתתיהו 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה דרמת ענק. 3000 טילים של החיזבאללה, לא משתווים לדרמה הזאת.
    סגור
  • 1.
    דרמת ענק? התחלקתם על השכל.
    י ש ר א ל י 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חטופים בעזה ביניהם בחורות צעירות שלא נדע מה עושים להן. חיילים מטובי בנינו נופלים. כל הצפון מופגז. והדרמה זה אייל גולן? הדבר האחרון בסדרי העדיפות.
    סגור
  • גולן
    צבי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהתחלק על השכל זה אייל ביטון.
    סגור