תרבות ופנאי

האם נטע ברזילי בדרך לחתונה? זה הרמז שפיזרה הכוכבת

זוכת האירוויזיון אמנם נמצאת בזוגיות טרייה למדי, אך כבר עכשיו מצהירה כוונות בסרטון רצוף ברמזים מעניינים: "אני לא רוצה בן זוג שלא יהיה בעלי". מי עשוי להיות החתן המיועד?

מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הזמרת נטע ברזילי נמצאת כידוע בתקופה של שינויים מבורכים. אחרי המהפך בגזרה לטובת הבריאות, הופעות לוהטות ב"רוקדים עם כוכבים" ואלבום חדש, נראה שגם הצד הרומנטי בחייה מקבל תפנית חיובית.
ברזילי (31), שנפרדה מבן זוגה, ההייטקיסט אילן בן אור, לפני שלוש וחצי שנים, לא פיתחה מערכת יחסים משמעותית מאז, אבל כאמור, גם זה השתנה בתקופה האחרונה. הזמרת הווירטואוזית חובקת בחודשיים האחרונים חבר חדש בשם גיא רפאל (34), עובד בתחום שוק ההון מתל אביב, ונראה שהפעם זה רציני.
בסרטון שהעלתה ברזילי לרשתות החברתיות, נראית המשתמשת @emily bonani משתפת את תפיסת הזוגיות שלה, וכנראה גם של ברזילי: "אני לא רוצה בעל עדיין אבל אני לא רוצה בן זוג שלא יהיה בעל, כי מה הטעם בבן זוג אם לא לנישואים. אבל אני כן רוצה לצאת לדייט, כי זה כיף".
ברזילי ציינה כזכור בראיון מהשבוע האחרון שהיא מעדיפה גברים שאינם מתעשיית הבידור ולא מגיעים מעולמה. יכול להיות שהפעם היא קיבלה את כל מה שהיא מחפשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה