תרבות ופנאי

פרודתו של חנן בן ארי מקבלת חיזוקים: "תזכי לאהבה שאת ראויה"

פרודתו של חנן בן ארי, הדסה בן ארי, פרסמה התייחסות ראשונה לסערה לאחר ההודעה על הפרידה וזכתה לתמיכה רבה ברשת מאנשי תקשורת ומשפיענים במגזר הדתי
מערכת ice |  2
חנן בן ארי (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש90)
הדסה בן ארי, פרודתו של הזמר הפופולרי בישראל חנן בן ארי, פרסמה לראשונה את תגובתה בפוסט בפייסבוק לאחר ההודעה על הפרידה של השניים.
בעקבות הפרסום זכתה בן ארי לתגובות מחזקות ותומכות לאחר ההודעה על הפרידה שלה מהזמר הפופולרי בישראל. עיתונאי ynet וידיעות אחרונות יאיר קראוס פרסם "שדמעות המזבח ירפאו מכאוב. 'לא לשווא חצבת ושברת אבן. כי מן האבנים האלו עוד יבנה מקדש (מעט) חדש".
אשת התקשורת והפובליציסטית יעל שבח כתבה: "אני אוהבת אותך המון וזה מספיק לי כרגע". עיתונאית "בשבע" עפרה לקס פרסמה תגובה במילה אחת: "חיבוק". אושיית הברנז'ה המגזרית עינת ברזילי, דוברת עמותת "קולך" פרסמה: "נשמה אחת. כבר שנה שאת מעוררת אהבה בעולם. מלחמה של גיבורה".


רונית נחושתן, מנכ״לית וילה דניאלה קיסריה, פרסמה בתגובה: "כפרה עליך, שתזכי לאהבה שאת ראויה לה"
נזכיר כי בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה ציטטה בן ארי קטע מתוך ספר: "'שום דבר אי אפשר לדעת על אף אחד. בלילה אסתר אמרה לי, איזה נורא זה. מה, שאלתי אותה. הכול, היא לחשה אליי והוסיפה, בכלל, איך זוג יכול ככה להיפרד ולהתגרש, יום אחד הם יחד ויום אחר כבר לא. באמת נורא, אמרתי והוספתי, לכי תדעי מה היה שם בפנים. לא רוצה לדעת, אסתר לחשה, התכסתה בשמיכה והביטה בי. אחר כך אמרה, איפשהו בלב, אני כן רוצה לדעת, כולם רוצים לדעת למה זוג מתגרש, כולם פוחדים על עצמם, כולם רוצים לוודא שמה שקרה לראובן ויפעת, מה שזה לא יהיה, לא יכול לקרות להם גם'. מתוך הספר הנדיר (!!!), 'מי שסוכתו נופלת' של צבי בן מאיר, שמדבר ברגישות, בכנות, בעומק שמשמיע את קרקעית הבאר של מערכות יחסים. של בני זוג, של אדם עם עצמו ואולי, אני עוד מהרהרת, של אומה עם עצמיותה".
לאחר מכן הוסיפה הדסה בן ארי לפוסט: "אל תדאגו, מה שקרה לראובן ויפעת לא יקרה גם לכם. תאהבו, תחיו. אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם. ט"ו באב היום. אני מברכת אתכם מעומק הלב: האהבה שלכם תחזיק לנצח".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבת אותך
    רחל 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזיקה לך אצבעות שיהיה לך קל לגדל את הילדים
    סגור
  • 1.
    אשתו של חנן
    אלונה אלון 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש הגזמתם מה זה םסטיבל עוד מעט תצאו בתופים ובמחולות.ממש הפרזה והגזמה ועברתם את גבול הטעם הטוב .הבנו למה הוא יוצא מהארון הבנו טוב מאוד ..אין פה סודות ושניכם הגזמתם הגזמתם ממש מקומם די תנחתו קצת
    סגור