תרבות ופנאי

אבל בעולם המוזיקה: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 90

אבל כבד נפל על עולם המוזיקה  אחרי שנודע כי אחד מאגדות הבלוז הגדולות ביותר בהיסטוריה, הזמר ג'ון מאייל הבריטי, ששיתף במהלך הקריירה שיתופי פעולה עם אריק קלפטון ומיק טיילור מהרולינג סטון, הלך לעולמו בגיל 90
מערכת ice |  1
הופעה (צילום Pixabay)
אבל כבד נפל היום (רביעי) על עולם המוזיקה, אחרי שנודע כי אחד מאגדות הבלוז הגדולות ביותר בהיסטוריה, הזמר האהוב ג'ון מאייל הבריטי, הלך לעולמו בגיל 90.
משפחתו של ג'ון מאייל הודיעה על מותו עם הודעה שהוציאה לתקשורת הב נכתב כי "בלב כבד אנחנו מבשרים שג'ון מאייל הלך לעולמו בשלווה בביתו בקליפורניה, מוקף במשפחתו האוהבת. בעיות בריאות הכריחו אותו להפסיק את קריירת ההופעות האפית שלו, והביאה שקט לאחד מלוחמי הדרך הגדולים בכל הזמנים".
ג'ון מאייל הוא החלוץ של מוזיקת הבלוז בבריטניה. עד כמה הוא מוזיקאי גדול אתם שואלים? מאייל עבד עם אגדות המוזיקה הגדולות ביותר בהיסטוריה, שלקחו חלק בלהקה שלו, ביניהם ניתן למצוא שמות גדולים במיוחד כמו למשל אריק קלפטון, מיק טיילור מהרולינג סטון,  ושלושה מחברי להקת פליטווד מק: מיק פליטווד, פיטר גרין וג'ון מקווי. 
מאייל החל את דרכו המוזיקלית בגיל צעיר ולמעשה הוא שר כמעט עד יומו האחרון, כאשר לפני כשנתיים, כשהיה בן 88, הוציא את אלבומו האחרון - The Sun Is Shining Down. בנוסף, בשנת 2004 קיבל מאייל תואר אבירות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    רפאלה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ייהי זיכרו ברוך
    סגור