תרבות ופנאי

אבל בתעשיית המוזיקה: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 35 במהלך הופעה

טרגדיה ענקית בברזיל: הזמר  איירס סאסאקי, הלך לעולמו בגיל 35 אחרי שהתחשמל למוות במהלך הופעה. האסון התרחש בזמן שמעריץ עלה לבמה וחיבק את הזמר כשהיה רטוב, וסאסאקי התחשמל מיד למוות
מערכת ice | 
איירס סאסאקי (צילום אינסטגרם @sasaki.cantor)
טרגדיה ענקית בברזיל: הזמר המקומי האהוב איירס סאסאקי, הלך לעולמו בגיל 35 אחרי שהתחשמל למוות במהלך הופעה. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, אחד המעריצים זינק לבמה במהלך ההופעה שהתקיימה בעיירה סלינופוליס שבצפון המדינה, כאשר הוא חיבק את הזמר שהתחשמל מיד ומת.
על פי הדיווחים, אותו מעריץ שעלה לבמה וחיבק את הזמר היה רטוב כולו מכף רגל ועד ראש כאשר לא ברור אם נרטב ממים שנשפכו עליו או שהזיע, ואיירס סאסאקי פשוט התחשמל ומת במקום.
אנשי הרפואה שהיו במקום ההופעה, שהתרחשה במלון קטן בעיירה, ניסו לבצע בו פעולות החייה שלא צלחו, והם נאלצו לקבוע את מותו הטרגי במקום. כעת, המשטרה המקומית חוקרת את המקרה כדי לקבוע סופית את סיבת מותו. איירס סאסאקי הותיר אחריו את אשתו, מריאנה, עמה התחתן רק לפני שנה.
חברו הטוב והקולגה של איירס סאסאקי, הזמר הברזילאי אדריאנו פרייטס, נפרד ממנו עם פוסט שהעלה לרשתות החברתיות: "הוא היה בחור עם מלא כריזמה וכישרון מטורף. הזמר והנגן הכי טוב באזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה