תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז ובן אפלק מפרידים כוחות: "זה נגמר, הם בדרך לגירושים"

מערכת היחסים בין צמד הכוכבים ג'ניפר לופז ובן אפלק ידעה עליות ומורדות. כעת, פרטים חדשים מדווחים על שבר עמוק בין בני הזוג. מקורב לאפלק אמר: "בן כבר עזב את הבית המשותף שלהם"
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)
לצמד הכוכבים ההוליוודים, ג'ניפר לופז ובן אפלק, יש היסטורית זוגית שנפרשת על כמה שנים. הסבב הראשון של השניים החל בשנת 2003, לופז שרק לפני כמה חודשים התגרשה מבעלה הראשון החלה לצאת עם אפלק. בהמשך השניים אף התארסו, אך ב-2004 הם החליטו להיפרד ולבטל את החתונה הנוצצת. 
בשנת 2021, כמעט 20 שנה לאחר הסבב הראשון בין השניים הזוג החליט לחדש את מערכת היחסים בניהם. בתחילת 2022, הזוג אף הודיע על אירוסיו ובהמשך השנה השניים התחתנו בלאס וגאס ולופז שינתה את שם משפחה לאפלק. אך כעת, דיווחים חדשים מעבר לים חושפים שמערכת היחסים של שני הכוכבים נמצאת במשבר ושהם קרובים מאי פעם להפריד כוחות. 
בימים אלה, לאחר שלופז שחררה במהלך החודשים האחרונים שני סרטים חדשים העוסקים בסיפור חייה, היא הפכה לאחת הנשים השנואות ברשתות החברתיות. הסרט הראשון, הוא סרט מדע בדיוני ואילו השני, הוא סרט דוקומנטרי של מאחורי הקלעים והצצה לחייה הנוצצים של הזמרת.
הכתובת הייתה על הקיר
חלקים נרחבים מסרט הדוקו כבר הופצו כבר ברשתות החברתיות, כאשר בקטעים בהם אפלק מופיע, ניכר שאין שהוא לא מפנה יותר מדי תשומת לב לבת זוגתו, כוכבת הסרט: "בן לא רוצה שאני אעשה את זה אבל הוא יודע שהוא לא יכול לשלוט בי".
נכון לעכשיו, חלפו שבעה שבועות מאז הפעם האחרונה שהשניים תועדו יחדיו. רק לאחרונה לופז הגיעה לאירוע האופנה מאט גאלה ללא אפלק ויתרה מזו, לאחרונה היא תועדה בזמן שהייתה בחיפושים אחר בית חדש ללא בעלה.
מקורב לאפלק, אישר את הפרטים ואמר לדיילי מייל: "זה נגמר, הם בדרך לגירושים והפעם זה לא באשמתו של בן. הוא מתמקד בעבודה שלו ובילדים שלו עכשיו. בן כבר עזב את הבית המשותף שלהם והם כנראה ימכרו את בית החלומות שבילו שנתיים בחיפושים אחריו".
הוא עוד הוסיף ואמר: "הם לעולם לא יפסיקו לאהוב אחד את השנייה, אבל היא לא יכולה לשלוט עליו והוא לא יכול לשנות אותה, אין שום סיכוי שהם היו מחזיקים מעמד. בן לעולם לא ינסה להקטין את החלומות של ג'ניפר או להגיד לה שהיא לא יכולה לעשות משהו שלא יקדם את הקריירה שלה, אפילו שהיא יכולה להיות מאוד שתלטנית עליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה